دفعات بازدید: 653

تاریخ انتشار: 1393/10/11 - 13:51

دور نخست مسابقات لیگ برتر شطرنج بانوان کشور در قزوین پایان یافت

در دور نخست مسابقات لیگ برتر شطرنج بانوان کشور در قزوین که با برگزاری سه دیدار به پایان رسید، دو بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت و یک دیدار برنده داشت که البته در یک سوی آن تیم پتروشیمی بندر امام قرار داشت.

در دور نخست این رقابت‌ها تیم پتروشیمی بندر امام که مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد، در بازی مقابل تیم کم‌نام و نشان هیئت شطرنج گلستان کار سخت و دشواری را پیش‌رو نداشت و با نتیجه چهار بر صفر موفق شد نخستین پیروزی این پیکارها را به دست آورد.
در سایر دیدارهای این مرحله از رقابت‌ها دیدار دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و استقلال تهران که بدون شک پس از تیم پتروشیمی بندر امام از جمله تیم‌هایی هستند که سودای قهرمانی در سر دارند، با حساسیت بالایی دنبال شد و در پایان این بازی نیز با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید.
تیم استقلال که در ترکیب خود از وجود بازیکنانی همچون رعنا حکیمی‌فر و مطهره اسدی سود می‌برد، در این بازی نتوانست پیروز میدان شود و بدون شک در ادامه دورهای بعدی این رقابت‌ها بازیکنان این تیم باید به فکر دیدار با تیم مدعی پتروشیمی بندر امام باشند، البته تیم دانشگاه آزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست و بازیکنان این تیم باید تمامی تلاش خود را برای کسب موفقیت در مقابل تیم‌های دیگر از جمله ستاره‌های پتروشیمی به کار بگیرند.

ارسال دیدگاه