دفعات بازدید: 786

تاریخ انتشار: 1393/10/14 - 3:07

حسني : می‌خواستیم از نوشاد عالمیان به عنوان قهرمان ملی حمایت کنیم، اما فدراسیون نخواست

پيمان حسني

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی گفت: باشگاه ما می‌خواست از نوشاد به عنوان قهرمان ملی حمایت کند، اما فدراسیون نخواست .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شد ملی پوشان سرباز تنها باید در دانشگاه آزاد بازی کنند، اما پوریا عمرانی به خلیج پژم رفت، عنوان کرد: بحث حضور سربازان ملی پوش در دانشگاه آزاد یک نوع بازی از سوی فدراسیون بود که می‌خواست نوشاد عالمیان نتواند در پتروشیمی بازی کند . قبل از آغاز لیگ می‌گفتند بازیکنان سرباز تنها باید به دانشگاه آزاد بروند و در غیر اینصورت بیرون می‌مانند، اما دیدیم که این حرف‌ها هیچ کدام عملی نشد.

وی ادامه داد: اگر اینطور بود چطور با حضور پوریا عمرانی در خلیج پژم موافقت کردند؟ طبق مکاتبات وزارت ورزش با نیروهای مسلح بازیکنان سرباز در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرند و آنها تصمیم می‌گیرند، اما تصمیم‌شان در مورد نوشاد و پتروشیمی کاملا مغرضانه بود .

سرمربی تیم پینگ پنگ پتروشیمی عنوان کرد: ما می‌خواستیم از نوشاد عالمیان به عنوان یک قهرمان ملی حمایت کنیم، اما فدراسیون نخواست که این اتفاق بیفتد و نابغه کشور را با این کار تضعیف کرد .

حسنی عنوان کرد: فدراسیون برنامه اش تنها برای چند ملی پوش است و سایر نفرات را رها کرده است. وقتی برای تمام مسابقات 4 نفر مشخص را اعزام می‌کنند، یعنی هیچ شانسی برای سایر بازیکنان قائل نیستند و باید به خانه شان بروند .

ارسال دیدگاه