دفعات بازدید: 706

تاریخ انتشار: 1393/10/16 - 2:14

بخواهم حرف بزنم حرمت‌ها شکسته می‌شود

علی طرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص بحث تغییر هیئت و کمیته داوران، اظهار کرد: پس از تغییرات در این بخش و روی کار آمدن البرز حاجی‌پور به‌ عنوان رئیس کمیته داوران، برای نخستین‌بار همایش داوران با شکوه و جلوه خاصی در آبادان برگزار شد که حسین عسکری رئیس دپارتمان داوری در این همایش شرکت و مراتب تشکر و قدردانی از این همایش را ابراز داشت.

وی افزود: به گفته عسکری، برگزاری چنین همایشی در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

دبیر هیئت فوتبال خوزستان از دیگر برنامه‌های هیئت را حل مشکل ورودی تیم‌ها در مسابقات عنوان کرد و گفت: در خصوص مشکل ورودی تیم‌ها رئیس هیئت فوتبال طی جلساتی که با بانک‌ها داشت مقرر شد به تیم‌های فعال و حاضر در مسابقات استانی تسهیلات 10 میلیون تومانی پرداخت شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص بحث ورودی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات سال‌های قبل و اینکه ورودی پرداخت نمی‌کردند تصریح کرد: در مورد بحث ورودی در سال‌های قبل متاسفانه اگر بخواهم لب به سخن باز کنم خیلی چیزها و حرمت‌ها شکسته خواهد شد اما به عنوان یک خادم فوتبال حرمت آنها را نگه می‌دارم و فقط یادآور می‌شوم با سند و مدرک می‌توانم افشاگری کنم تا همه مردم بفهمند چه کارهایی پشت پرده صورت گرفته است.

طرفی در بخش درگیری از سخنان خود از پرداخت حق‌الزحمه داوران و ناظران گفت و اظهار کرد: ما در این مدت حق پرداخت داوران و ناظران دوره‌های قبل را داشتیم، آنهایی که سال‌ها برای نظارت و داوری مسابقات رفته بودند اما بدون هیچ حق الزحمه‌ای و نتوانسته بودند پول خود را بگیرند؛ امروز چه کسی باید جوابگوی این کار باشد؟

وی خاطر نشان کرد: هیئت فوتبال و شخص کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال به دنبال اسپانسر برای هیئت هستند تا بدهی برخی را که به اسم هیئت فوتبال پول‌ها را تحت موضوعات دیگر از هیئت خارج کرده پرداخت کنند.

دبیر هیئت فوتبال خوزستان با تأکید بر اینکه اگر تیمی به رده پایین سقوط کرد حق ندارد فصل قبل در همان رده شرکت کند، عنوان داشت: هیئت فوتبال برخلاف سال‌های قبل که این قانون رعایت نمی‌شد تاکید موکد دارد چنانچه تیمی به رده پایین سقوط کند یا از ادامه مسابقات انصراف داد باید فصل بعد در رده پایین‌تر حضور پیدا کند و به هیچ‌وجه حق شرکت در همان رده را ندارد.

طرفی همچنین در خصوص دیر برگزار شدن مسابقات فوتبال در رده پایه گفت: توجه به فوتبال پایه و استعدادیابی در استان از برنامه‌های اصلی هیئت فوتبال است اما مسابقات فوتبال رده پایه مصادف با تغییر هیئت و واحدها شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان اضافه کرد: بنابراین دوستانی که بر مسند کار بودند و جدا شدند برای انتقال اطلاعات و مدارک به نفرات جدید حاضر نشدند و ما مجبور شدیم مسابقات پایه را به تعویض بیندازیم.

وی در پایان تشریح کرد: اما این قول را داده که لیگ پایه را در تمام رده‌ها و با نظم خاص و ویژه به پایان برسانیم.

ارسال دیدگاه