دفعات بازدید: 1,837

تاریخ انتشار: 1393/10/17 - 9:46

حضور فرماندار ماهشهر در رختكن صنايع/پاداش يك ميليوني براي بازيكنان صنايع

khozestan

irhamegani.com

منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به همراه خادم علي تهذيبي رئيس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در اقدامي زيبا به صورت سرزده قبل از بازي در رختكن صنايع حضور يافتند ، نكته جالب توجه اينكه دكتر منصور قمر فرماندار مردمي ماهشهر براي دومين بار در يكماه گذشته باعث پيروزي يكي ديگر از نمايندگان ماهشهر در مسابقات كشوري شد .

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر فرماندار و رئيس اداره ورزش و جوانان ماهشهر پيش از بازي صنايع پتروشيمي و شهرداري گرگان در رختكن تيم صنايع حضور يافتند و باعث روحيه دو چندان مردان با غيرت بسكتبال ماهشهر شدند .

دكتر قمر در اين ديدار به بازيكنان و كادر فني خسته نباشيد گفت و بيان كرد : با پشتكاري كه از شما سراغ دارم مطمئن هستم در اين بازي پيروز خواهيد شد و در صورت كسب اولين پيروزي كه انشاءلله امروز محقق خواهد شد نفري يك ميليون تومان پاداش به بازيكنان و كادر فني خواهيم داد.

و اما اين پايان اين ديدار نبود!!!

دكتر قمر به همراه خادم علي تهذيبي براي بازديد از بازي پتروشيمي بندرامام به شهرك بعثت رفتند و در موقع برگشت در كواتر چهارم با يك بازي جذاب روبرو شدند كه صنايع 67 بر 66 از تيم شهرداري گرگان عقب بود تلاش قرمز پوشان ماهشهري باز هم نتيجه را برگرداند تا اين تيم در ثانيه هاي آخر با نتيجه 75 بر 72 پيروز شود تا به يكباره سالن غرق در شادي شود .

sanaye mahshahr

mahshahr khozestan

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ولید عساكره

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۳۹۳

    تبریک بابت برد مقتدرانه تیم بومی و بی ادعای ماهشهری انشالله صعود به رده ای بالاتر


  • علي اصغر بهشتي

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۳۹۳

    انشا الله حمايتهاي فرماندار و تمامي دلسوزان ورزش ماهشهر بيشتر شود تا شاهد نتيجه گرفتن بهتر تيم بومي و بي ادعاي شهرمان شويم


ارسال دیدگاه