دفعات بازدید: 1,261

تاریخ انتشار: 1393/10/17 - 10:14

سرمربی تیم والیبال پتروشیمی مارون: هدفمان کسب نام شایسته برای والیبال خوزستان است

سرمربی تیم والیبال پتروشیمی مارون:
هدفمان کسب نام شایسته برای والیبال خوزستان است

سرمربی تیم والیبال پتروشیمی مارون گفت: امیدوارم در پایان فصل نتایجی درخور و شایسته نام خوزستان کسب کنیم.

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر از ماه خبر، محمدصادق پشنگ اظهار داشت: به همت مسئولان و مدیریت شرکت پتروشیمی مارون، امسال تیمی به عنوان پتروشیمی مارون ماهشهر در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کرد که امیدوارم در پایان فصل نتایجی درخور و شایسته نام خوزستان کسب کنیم.
وی اضافه کرد: اعتقاد دارم که برای آماده‌سازی تیم پیش از آغاز فصل نیازمند زمان بودیم که این موضوع مهیا نشد و ما زمان آماده‌سازی بدنی و روانی را از دست داده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال پتروشیمی مارون با بیان اینکه تیم ما دیر بسته شد افزود: اکثر تیم‌ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده بودند و یا حداقل بازیکنان کلیدی را به خدمت گرفته بودند.

پشنگ ادامه داد: به همراه مسئولان باشگاه بلافاصله با بازیکنان بومی وارد مذاکره شدیم و تا حدودی در این زمینه عملکرد موفقی داشتیم.
وی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های تیم ما بازیکنان بومی هستند که برخلاف بعضی تیم‌ها با جذب بازیکنان بومی تقریبا تمام ظرفیت استان خوزستان را به کار گرفتیم.

پشنگ در خصوص عملکرد تیم پتروشیمی خاطر نشان کرد: تیم ما خیلی دیر بسته شد و عملا دست ما برای انتخاب نفرات کاملا بسته بود.
سرمربی تیم والیبال پتروشیمی مارون عنوان کرد: با این وجود با نفرات موجود هم خیلی خوب بازی کردیم ما دو بازی را مقابل اهواز و اراک از دست دادیم که می‌توانستیم پیروز هردو بازی باشیم به‌خصوص بازی با اراک که سکوی چهارم را از دست دادیم.
به گفته پشنگ، در حال حاضر هم خیلی از تیم‌های بالای جدول جدا نشده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدوارم تیم عملکرد بهتری نسبت به دور رفت داشته باشد و با زحمات مجموعه، بازیکنان و البته حمایت هواداران در جمع هشت تیم مرحله پلی آف قرار بگیریم.
سرمربی تیم والیبال پتروشیمی مارون در خصوص جایگاه پتروشیمی مارون در جدول رده‌بندی عنوان کرد: برای همه حریفان احترام قائل هستیم تیم ما حریف دست و پا بسته‌ای برابر رقبا نبود.
پشنگ گفت: ما نیم فصل را با قرار گرفتن در مکان پنجم به پایان رساندیم و فاصله چندانی با تیم چهارم و حتی سوم جدول نداریم. امسال زمان مناسبی برای آماده‌سازی جسمی و مهم‌تر از آن بحث روحی نداشتیم.
این سرمربی والیبال اضافه کرد: از آنجایی که تیم خیلی دیر تشکیل شد، عملا حق انتخاب از ما گرفته شده بود زیرا بازیکنان زیادی نبودند که بخواهیم آنها را جذب کنیم و در بحث فاکتور هماهنگی به سطح ایده‌آل نرسیدیم.
پشنگ خاطرنشان کرد: در دور برگشت جبران خواهیم کرد و سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم تا بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.
وی در خصوص اهداف خود در تیم پتروشیمی مارون گفت: باید قبل از حضور در مسابقات اهداف تیم مشخص شده باشد که آیا هدف اصلی ماندن در لیگ والیبال و حفظ سهمیه است یا هدف برای قهرمانی ‌است که در این صورت باید طبق یک برنامه‌ریزی چند ساله تلاش کنیم و هر سال بهتر شویم.
پشنگ یادآور شد: البته تلاش می‌کنیم که بازیکنان همدل و هم‌قسم شوند و فراتر از اینها کار کنیم تا برنامه ریزی‌ها برای سال‌های آینده محقق شود.
سرمربی سابق تیم ملی اضافه کرد: در کنار تیم ما کسانی هستند که دارند زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا مشکلات نباشد همچون آقایان هاشمی، گلابی‌منش و سمایی که آنها دست تنها هستند و باید از سوی مسئولان شرکتی مورد حمایت قرار گیرند.
وی متذکر شد: تیمی که در لیگ کشوری ‌است باید بعضی امکانات در اختیار خودش باشد تا بر اساس آن برنامه‌ریزی کند زیرا بعضی کارها ناخواسته به‌وجود می‌آید.

پشنگ خاطر نشان کرد: با سالن مشترک و استیجاری گاهی اوقات وقت و فرصت کافی برای تمرین وجود ندارد، زیرا بعد از هر بازی باید نقاط ضعف شاگردانم را شناسایی و مطالب خود را به آنها گوشزد کنم یا به طور عملی در تمرینات توپی نسبت به رفع آن اقدام کنم.
به گزارش ماه خبر، تیم والیبال پتروشیمی مارون بندر ماهشهر در گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در رده پنجم جدول رده بندی نیم فصل اول را به پایان رساند.

این تیم روز چهارشنبه ۱۷ دیماه جاری در سیرجان در دیدار نخست دور برگشت این رقابت‌ها به مصاف تیم ته جدولی گل گهر خواهد رفت؛ رده‌بندی پایانی دور رفت گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور به شرح ذیل است.

تیم‌های ذوب آهن اصفهان با ۱۹ امتیاز، پیشگامان شفق اردکان با ۱۹ امتیاز، مناطق نفتخیز جنوب ۱۶ امتیاز، شهرداری اراک ۱۱ امتیاز، پتروشیمی مارون ماهشهر با ۹ امتیاز، پدافند اصفهان ۴ امتیاز، لاستیک بارز کرمان با ۴ امتیاز و گل گوهر سیرجان با ۲ امتیاز در این دور از رقابت‌ها حضور دارند.

ارسال دیدگاه