دفعات بازدید: 581

تاریخ انتشار: 1393/10/17 - 10:23

جمشیدی: جای برادرم را در پتروشیمی نگرفتم

محمد جمشيدي

محمد جمشیدی که با 22 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن هفته قبل پتروشیمی مقابل هفت الماس قزوین بود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تغییر شرایط تیم گفت: در اوایل فصل تعدادی از بازیکنان آماده نبودند، من و آفاق هم در هفته آخر به تیم ملحق شدیم و با سایرین هماهنگ نبودیم. از طرفی امسال تغییراتی هم در پست بازیکنان ایجاد شد، برای مثال بهنام یخچالی بیشتر در پست یک بازی می کند و من هم گاهی به پست چهار می روم با این شرایط کمی زمان گذشت تا هماهنگ شویم.

در نیم فصل اول تاوان دادیم

وی ادامه داد: ما تاوان این شرایط را با 2 باخت بد در نیم فصل اول دادیم اما از بازی با گرگان به این نتیجه رسیدیم که باید شرایط را تغییر دهیم هر چند در آن بازی با چند اشتباه کودکانه به وقت اضافه رسیدیم اما همین موضوع که در 50 ثانیه موفق به جبران 7 امتیاز شدیم، بزرگی تیم را نشان می دهد. در بازی با پمینا هم همین شرایط بود و با 20 امتیاز بالا افتادیم اما با کم دقتی این امتیازات را از دست دادیم و باز هم موفق به جبران در پایان بازی شدیم.

بازیکن شهرکردی پتروشیمی با اشاره به اینکه در بازی با هفت الماس اشتباهات خود را از ابتدا تا پایان تکرار نکردند، گفت: فکر می کنم به آن نقطه هماهنگی لازم در تیم رسیده ایم که همه به صورت تیمی در راستای اهداف تیم حرکت کنیم.

جمشیدی از دلایل جدایی خود از دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه، مربی و کادر خوبی دارد اما نسبت به سایر تیم های مدعی با مشکلات مالی روبرو است. به نظرم دو سال ماندن در این تیم و رسیدن به سومی لیگ برایم کافی بود. من دانشگاه آزاد را دوست داشتم اما از حالا به بعد باید شرایط مالی را هم برای بازی در نظر بگیرم. ضمن اینکه نیاز داشتم که بعد از چند سال قهرمان نشدن، به تیمی بپیوندم که یک قهرمانی لیگ را در آن تجربه کنم.

پشت پیراهن های تیم نام برادرم هست

وی در مورد جدایی برادر خود از پتروشیمی در ابتدای فصل گفت: هنوز هم پشت پیراهن های تیم نام برادرم وجود دارد و پشت لباس تمرینی من نام “علی جمشیدی” نوشته شده است که باعث می شود تا حدودی عذاب وجدان بگیرم اما واقعا آمدن من ربطی به رفتن برادرم نداشت. در ابتدای فصل مسائلی پیش آمد که کادرفنی را مجبور به رد کردن چند بازیکن کرد. به نظرم برادرم می توانست همچنان به تیم کمک کند اما تصمیم با کادرفنی بود.

جمشیدی در مورد بازی های آینده تیم گفت: فعلا باید بازی با آبادان را ببریم که سخت هم هست. بعد از آن با دانشگاه آزاد بازی داریم که هر چند در امتیازآوری به اندازه حمله قوی نیست اما امسال بهترین دفاع را در لیگ دارد. ما با برنامه جلو می رویم که بدون اشتباهات دور رفت، بازی را ببریم. مهرام هم تیم جوان و بسیار دونده ای است که مانند دانشگاه آزاد در دفاع قوی تر است. در هفته آخر مقابل مهرام هم تنها برای برد می آییم.

ارسال دیدگاه