دفعات بازدید: 1,809

تاریخ انتشار: 1393/10/20 - 1:11

جلسه روساي هيئت هاي ورزشي بندرامام خميني (ره) با حضور فرماندار+عكس

bandaramam

به گزارش پايگاه خبري ورزش ماهشهر جلسه روساي هيئت هاي ورزشي بندرامام خميني(ره) در حضور دكتر منصور قمر فرماندار ماهشهر ، خادم علي تهذيبي رئيس اداره ورزش و جوانان ، گلمرادي شهردار بندرامام خميني(ره) ، وليپور معاونت اداره ورزش و جوانان و اعضاي شوراي شهر اسلامي بندرامام خميني(ره) در سالن كنفرانس شوراي شهر برگزار شد.

در اين جلسه كليه روساي هيئت ها مشكلات ، پيشنهادات و راهكارهاي مناسب را در خصوص رشته هاي خود عنوان كردند 

دكتر منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در اين جلسه ضمن تبريك هفته وحدت عنوان كرد : در ابتدا از زحمات بي شائبه خادم علي تهذيبي رئيس اداره ورزش و جوانان به خاطر فعاليت هاي چشمگير و قابل توجه تشكر و قدرداني ميكنم و ميتوان گفت همراهي شهردار و شوراي شهر در حوزه ورزش قابل توجه است و انگيزه ورزشكاران را دو چندان ميكنند.

فرماندار ماهشهر بيان كرد : امروزه ورزش از اهميت بالايي برخوردار است زيرا در امر اقتصاد و همچنين در امر اشتغال زايي تاثيرات بسزايي دارد و مهمترين اثر ورزش كمك به پيشگيري درمان است.

منصور قمر در پايان افزود : به زودي شوراي ورزش بندرامام خميني (ره) تشكيل خواهد شد و بعد از تشكيل شورا صندوق تعاون ورزشكاران را راه اندازي خواهيم كرد ضمن اينكه با توجه به نياز همه هيئت هاي ورزشي و با توجه به پيگيري هاي مكرر تهذيبي رئيس اداره ورزش و جوانان بودجه خوابگاه ورزشي مصوب شده و بزودي ساخت اين خوابگاه ورزشي شروع خواهد شد.

varzesh sarbandar

 

tahzibi

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • فريدون شكاري از سربندر

    تاریخ : ۲۱ - دی - ۱۳۹۳

    انشالله كه دراين جلسات ورزشي نتيجه مثبتي براي شهر حاصل گردد.مثلا:درمورد خوابگاه كه قرار شده احداث شود.درصورت پيگيري و تامين اعتبار و احداث آن در ماه هاي آينده نشانگر آن است كه اين جلسات مفيد بوده و ميتوان روي قول مسئولين حساب باز كرد.


  • خادم علی تهذیبی

    تاریخ : ۲۳ - دی - ۱۳۹۳

    سلام بعد از یک ماه پیگیری مداوم چند روز پیش نقشه خوابگاه بندر امام را تهیه و به عملیات ارسال کردیم بخشی از اعتبار آن برای امسال مصوب و الباقی ان شاء الله سال آینده


ارسال دیدگاه