دفعات بازدید: 1,538

تاریخ انتشار: 1393/10/20 - 17:18

یک شکست و یک پیروزی برای نماینده خوزستان در لیگ یک ووشو کشور

تيم ووشو انصارالمهدي ماهشهر در هفت​هاي يازدهم و دوازدهم مسابقات ليگ دسته يك كشور به ترتيب به یک پيروزي و یک شكست دست پيدا كرد.

 

محمدعلي عسکري​فر، سرمربي تيم انصارالمهدي ماهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: اين مسابقات روز جمعه (19 دي​ماه) در تهران برگزار شد كه ما در هفته​هاي يازدهم و دوازدهم به ترتيب با تيم​هاي هيات لرستان و اردبيل بازي داشتيم.

 

وي خاطرنشان‌كرد: مقابل هيات لرستان كه يكي از مدعي​هاي صعود به ليگ برتر است با حساب 9 بر 3 به پيروزي رسيديم و مقابل تيم اردبيل كه صدرنشين مسابقات و تيمی قدرتمند است و از نفرات خوب و ملي​پوش هم بهره مي​برد با حساب 5 بر 8 مغلوب شديم.

 

سرمربي تيم ووشو انصارالمهدي ماهشهر گفت: دو هفته پاياني ليگ، اول اسفندماه برگزار می​شود كه تيم ما در هفته سيزدهم و چهاردهم به ترتيب به مصاف تيم​هاي ملاير و هيات ووشو البرز مي​رود. ما دو بازي حساس پيش‌رو داريم كه بازي با ملاير خيلي مهم است، چرا كه ما با اين تيم هم امتياز هستيم و باتوجه به برد كمتر، ما در رده سوم هستيم و اين تيم در مكان دوم قرار دارد.

 

وي افزود: در هر صورت براي صعود به ليگ برتر بايد صد درصد دو بازي پاياني‌مان را ببريم. ما در ديدارهاي رفت، هر دو تيم ملایر و هیات ووشو البرز را شكست داده​ بودیم و شناخت خوبي از آن​ها داريم. ان‌شاالله تا زمان باقي‌مانده بتوانيم با برگزاري اردوهاي مناسب، مقابل اين تيم​ها خوب ظاهر شويم.

ارسال دیدگاه