دفعات بازدید: 854

تاریخ انتشار: 1393/10/23 - 0:46

پتروشيمي بندرامام پيروز مهيج ترين بازي ليگ ملي بسكتبال

petro besketbal

در هفته هفدهم لیگ ملی بسکتبال کشور تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد میهمان خود دانشگاه آزاد را در یک بازی نفس گیر از پیش روی بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در چارچوب هفته هفدهم لیگ ملی بسکتبال کشور، عصر امروز یک دیدار حساس در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار شد که در پایان این دیدار زیبا و نفس گیر، پتروشیمی موفق شد میهمان خود، دانشگاه آزاد را با حساب 91 بر 87 از پیش روی بردارد. 

این دیدار را پترو در کوارتر اول طوفانی آغاز کرد و موفق شد وقت اول این دیدار را با حساب 18 بر 14 به سود خود به پایان ببرد. 

همچنین در وقت دوم این دیدار، پترو برتری خود را حفظ کرد و نیمه اول را با حساب 44 بر 25 به سود خود به اتمام رساند. 
در ابتدای کوارتر سوم نیز پترو به خوبی توانست جمع امتیازات خود را افزایش دهد و در برخی لحظات، فاصله خود را با دانشگاه آزاد به امتیاز 25 رساند، دانشگاه رفته رفته به خود آمد و وقت سوم را با حساب 22 بر 25 به پایان برد اما نتیجه تا این لحظه همچنان با حساب 66 بر 50 به سود پترو در جریان بود. 

در کوارتر پایانی این دیدار دانشگاه آزاد به یکباره اوج گرفت و موفق شد ضمن جبران امتیازات عقب افتاده در ثانیه‌های پایانی برای اولین بار از میزبان خود پیش افتد، اما پترو که به خاطر امتیازات از دست رفته بهت زده شده بود، به یک‌باره قوای تیمی خود را باز یافت و موفق شد در یک بازی حساب شده و با اتکا به بزرگان خود در ثانیه‌های پایانی امتیاز خود را به عدد 91 برساند و دانشگاه صدر نشین را مقهور قدرت خود کند. 

با این نتیجه کار در صدر جدول گره خود و سرنوشت جدول به هفته پایانی رقابت‌ها موکول شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان خوزستان در مشهد میهمان تیم ثامن بود که این تیم نیز موفق شد میزبان خود را با حساب 87 بر 78 از پیش روی بردارد. 

همچنین صنایع پتروشیمی ماهشهر در خانه میزبان تیم فولاد هفت الماس قزوین بود که این تیم در پایان با نتیجه 68 بر 58 از میهمان خود شکست خورد. 

هفته پایانی این رقابت‌ها در مرحله لیگ ملی روز پنجشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین دیدارها، پالایش نفت آبادان برای کسب مقام چهارم در آبادان از صنایع پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می‌کند و پترو در تهران یک دیدار حساس و سرنوشت ساز را با مهرام برگزار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه