دفعات بازدید: 984

تاریخ انتشار: 1393/10/24 - 13:29

ناصری‌مقدم: براي انجام كارهاي بزرگ در ورزش بانوان يك دست صدا ندارد

معاون امور بانوان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان خواستار همكاري نواب رييسان هيات​هاي ورزشي استان شد و گفت: براي انجام كارهاي بزرگ در حوزه بانوان يك دست صدا ندارد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- سكينه ناصري​مقدم در جلسه هم​انديشي وضعيت ورزش بانوان با نواب رييسان هيات​هاي ورزشي استان كه روز گذشته (دوشنبه) در اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهاركرد: از بهمن​ماه سال گذشته فعاليتم را در حوزه بانوان آغاز كردم و در اين مدت تمام تلاشم را كرده‌ام تا هر كاري كه از دستم برمي​آيد در اين حوزه انجام دهم ولي واقعا یک دست صدا ندارد و خيلي احتياج دارم كه نواب رييسان هيات​ها نيز در كنارم باشند، چرا كه كسي به تنهايي نمي​تواند كار بزرگي انجام دهد.

 

وي خطاب به نواب رييسان هيات​هاي ورزشي خوزستان، گفت: شما در واقع بازوان توانمند ورزش در حوزه بانوان در سطح استان هستيد و ان‌شاالله در كنار يكديگر بتوانيم كارها را به خوبي انجام دهيم. من از تمام كساني كه در اين حوزه در اين يك سال كار كرده​اند، تشكر می‌كنم و ناراحتي خودم را از برخي​ها كه متاسفانه حتي سعادت ديدارشان را در اين مدت نداشتيم، ابراز می‌كنم.

 

معاون امور بانوان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان افزود: فكر مي​كنم يك نايب‌ریيس با وجود كمبودهايي كه وجود دارد اگر بخواهد كار كند، مي​تواند خيلي كارها انجام دهد، چرا كه او يك خانم است و خانم​ها در بحث مديريت مي​توانند خيلي توانمند باشند.

 

وي خاطرنشان‌كرد: در بحث اعتبارات و بودجه نيز بارها اين موضوع را مطرح كرده​ام كه مشكل اعتبار و بودجه براي همه است و يكسري از دوستان هستند كه با وجود اين مشكلات خيلي كارها انجام داده​اند، آن هم به اين دليل كه توانسته​اند برنامه​ريزي خوب و دقيقي داشته باشند. متاسفانه خيلي از دوستان عدم فعاليت و كم​كاري‌شان را به بحث اعتبارات ربط مي​دهند كه من از اين موضوع ناراحت هستم. به هر حال فكر مي​كنم با يك برنامه​ريزي دقيق مي​توانیم خيلي كارها انجام دهيم.

 

ناصري‌مقدم گفت: در بحث استعداديابي نيز خيلي از دوستان زحمت كشيدند و با آموزش و پرورش ارتباط برقرار كردند و كارهايي هم انجام شد ولي من فكر مي​كنم كه نگاه نواب‌رييسان استان، بيشتر به شهرستان اهواز است. به هر حال نواب رييسان استان با نواب رييسان شهرستان​ها نيز هماهنگ باشند و نگاه​شان را استانی كنند و اين نگاه را در حوزه آموزش و پرورش نيز بيشتر داشته باشند، چرا كه استعداديابي در حوزه بانوان مي‌تواند بسیار تاثيرگذار باشد.

 

وي بيان‌كرد: نايب‌رييسان هيات​ها به فعال كردن بخش همگاني نيز توجه داشته باشند و نگاه​شان فقط به بخش قهرماني نباشد. فراخوان بزنيد تا هر كسي كه علاقه​مند است بتواند در مسابقات شركت كند كه اين يعني همگاني كردن رشته​ها. ما از اين طريق مي​توانيم نيروهاي خوبي را جذب كنيم. نگاه وزير ورزش و جوانان هم سلامت محور است.

 

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خطاب به نواب‌رييسان هيات‌هاي ورزشي، گفت: هر چند وقت يك بار جلسه​ نواب‌رييسان داشته باشيد و به شهرستان​ها سركشي کنید، چرا كه برخي از شهرستان​ها ناراحت هستند كه هيچ كسي سراغي از آن‌ها نمي​گيرد. ما در خيلي از رشته​ها در سطح شهرستان​ها استعداد داريم ولي عدم توجه باعث بی‌انگیزگی این استعدادها شده است.

 

وي با اشاره به برگزاري جلسات هدف​گذاري، خاطرنشان‌كرد: طي جلساتي كه با نواب‌رييسان داشتيم، يكسري از اعتبارات با تلاش آقاي كياني​زاده كه دستش هم خالي بود، مصوب شد و پس از آن هم وی پيگيري كرد تا اين مصوبات گرفته و به هيات​هاي ورزشي تزريق شود و خوشبختانه توانستند در يك مرحله 30 تا 40 درصد و در يك مرحله هم 10 تا 20 درصد جذب و به هيات​ها تزريق كند. ما هم پس از تزريق این مبلغ، به هيات​ها نامه داديم كه از اين مبلغ، حداقل 30 درصد براي حوزه بانوان صرف شود و البته اگر فعال باشيد تا صد درصد هم مي​توانید برداشت كنيد كه بايد پيگيري كنيد تا بتوانيد اين 30 درصد را در حوزه بانوان فعال كنيد.

ارسال دیدگاه