دفعات بازدید: 497

تاریخ انتشار: 1393/10/27 - 15:40

حاتمی: کار کردن با جوانان تبعات هم دارد

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی بندرامام که در فصل جدید لیگ کمتر در دسترس خبرنگاران قرار داد بعد از شکست مقابل مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به تیم مهرام تبریک می گویم. بازی قشنگی بود. بازیکنان ما هم در این بازی موفق نشدند که از فرصت ها استفاده کنند.

حاتمی که حاضر به صحبت در مورد واکنش هواداران ماهشهری نبود و تاکید داشت که تنها در چارچوب زمین پاسخگوی مسائل است، در مورد رویارویی مرحله نیمه نهایی با دانشگاه آزاد گفت: با سوم شدن ما، 2 بازی در خانه حریف برگزار می شود و دانشگاه یک میزبانی بیشتر از ما خواهد داشت اما برای ما ایرادی ندارد. تنها خوشحالیم که در این فصل بیشتر به جوانان بازی دادیم و امیدوارم با زحمت های آنان به جایگاه مناسب برسیم. 

تبعات کار با جوانان را به جان می خریم

وی ادامه داد: خوشحالیم که در تیم قهرمان ایران از نظر جوانگرایی تحولی ایجاد کردیم. کار کردن با جوانان تبعاتی هم دارد که ما این تبعات را به جان می خریم تا بازیکنان تیم به پختگی برسند.

سرمربی پتروشیمی در پاسخ به اینکه چرا ترکیب تیمی که به قهرمانی رسیده تا این حد تغییر می کند که در جریان فصل عادی هم به مشکل بخورد؟ گفت: بسیاری از تغییرات تیم دست ما نبوده و چون راضی به ضرر بازیکنان نبودیم اجازه رفتن آنها را دادیم که پیشرفت کنند. از طرفی به خاطر قوانین لیگ اجازه استفاده از عرفان نساج پور را نداشتیم و 2 بازیکن اصلی به لیگ چین رفتند. باید قبول کنیم که جایگزینان کامرانی و کاظمی هر چقدر هم که خوب باشند کمی پایینر تر از آنها هستند اما خوشحالم که بازیکنان خوبی مثل جمشیدی، یخچالی، میرزایی و .. به عنوان نفرات آینده دار در تیم ما حضور دارند.

ارسال دیدگاه