دفعات بازدید: 1,052

تاریخ انتشار: 1393/10/30 - 16:27

حیدری : به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود میکنیم/ احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرداری

yosef haydari

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر گفت: با توجه به اینکه قصد سعود به لیگ دسته دوم کشور را داریم، از مربیان صاحب نام و مقتدر کشوری استفاده کردیم و انشاالله در سایه حمایت های همه جانبه و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم به لیگ دسته دوم صعود خواهیم کرد.

یوسف حیدری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر در گفتگو با خورنا اظهار داشت: شهرداری بندر ماهشهر از دیرباز در کمک به مسایل فرهنگی و ورزشی پیشتاز بوده، تا آنجایی که همه ساله در بودجه سالانه خود اعتبار مورد نیاز و مورد مطالبه باشگاه شهرداری را به تصویب رسانده است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه باشگاه شهرداری بندرماهشهر به مدت سه سال است که به صورت حرفه ای اقدام به فعالیتهای ورزشی نموده، خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه های از پیش تعیین شده با حمایت شهردار ورزش دوست و شواری محترم شهر یک به یک درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین این برنامه ها اقدام به طراحی و احداث زیر ساختهای ورزشی مورد نیاز شهر بوده است، تشریح کرد: در این بین احداث استادیوم ۵ هزار نفری شهید احمدپور شهرداری در انتهای خیابان طالقانی با ظرفیت توسعه تا ۱۵ هزار نفر، احداث سالن ورزشی چند منطوره واقع در شهرک شهید رجایی، احداث سالن چند منظوره واقع در ساختمان شهرداری و طراحی و اجرای سایر زیر ساختهای مورد نیاز از اقدامات ورزشی شهرداری بندرماهشهر بوده است.

مدیر مالی شهرداری بندرماهشهر در ادامه بیان داشت: تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با تکیه بر حمایت رئیس و اعضای محترم شوراری شهر، پیگیری دکتر قمر فرماندار محترم شهرستان و عنایت ویژه شهردار محترم جناب آقای کمایی، اقدام به شرکت در مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور نمود و در نهایت در بین ۱۲ تیم حاضر در گروه خود توانست مقام سوم را کسب کند اما متاسفانه موفق به صعود به مرحله بعد نشد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری بندرماهشهر بیان کرد: امتیاز حضور در لیگ دسته سوم برای تیم شهرداری به قوت خود باقی ماند اما با توجه به مصوبه شورای شهر و تاکید بر حضور در مرحله دوم لیگ سه کشور، اقدام به خرید امتیاز تیم “یاد آوران شلمچه” کردیم و در حال حاضر در مرحله دوم با وجود تیمهای صاحب نامی همچون برق شیراز، شاهین بوشهر و استانداری کرمانشاه تا هفته سوم در صدر گروه خود ایستاده ایم که اگر این همدلی استمرار یابد، زمینه صعود به لیگ دسته دوم کشور مهیا خواهد شد.

حیدری با اشاره به وضعیت کادر فنی تیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه قصد سعود به لیگ دسته دوم کشور را داریم، از مربیان صاحب نام و مقتدر کشوری استفاده کردیم و در سایه حمایت ها و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم به لیگ دسته دوم صعود خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: پس بررسیهای لازم و جلسات متعدد با هیات مدیره و اعضای فوتبالی شورای شهر، بخصوص جناب آقای حسن دوستان به این توافق رسیدیم که از آقایان عزیز فریسات بازیکن خوش نام خوزستانی که کارنامه خوبی داشت به عنوان سرمربی و دستیاران ایشان آقای خدر قنواتی و منصور ربیعه از مربیان و مدرسان فوتبال کشور استفاده کنیم.

حیدری ادامه داد: سرمربی فعلی تیم شهرداری بندرماهشهر سابقه مربیگری تیم فوتبال فولاد خوزستان را یدک میکشد و بنده و سایر مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهر از کار آنها راضی هستیم و انتظار داریم همه مسئولین از آنها حمایت کنند تا بتوانند در سایه آرامش و بدون هرگونه حاشیه زمینه موفقیت تیم را فراهم کنند.

وی با اینکه بازیکنان تیم با روحیه و نشاط و بدون هیچ نگرانی تمرینات و مسابقات خود را انجام میدهند و نتیجه لازم را کسب کرده اند، عنوان کرد: باشگاه همه تعهدات خود را در قبال کادر فنی و بازیکنان انجام داده است.

یوسف حیدری، مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری بندرماهشهر ابراز داشت: بنده به عنوان خدمتگذار تیم و عاشق فوتبال از جناب فرماندار محترم دکتر قمر، اعضای شورای محترم شهر، شهردار محترم و پرسنل شهرداری کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم به لطف یزدان و در سایه حمایت های همه مسولین، اصحاب رسانه و مردم ورزش دوست بندر ماهشهر شاهد افتخار آفرینی تیم شهرداری برای شهرمان باشیم.

وی در پایان ضمن دعوت از جوانان برای تماشای بازی های تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر، خاطرنشان کرد: حضور فوتبال دوستان ماهشهری برای حمایت از جوانان این شهر و حضور در ورزشگاه سبب دو چندان شدن روحیه بازیکنان تیم می‌شوند

ارسال دیدگاه