دفعات بازدید: 2,032

تاریخ انتشار: 1393/10/30 - 16:30

مديرعامل باشگاه پتروشيمي: ليگ ملي بسكتبال هيچ سودي نداشت

yaveri

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام مي​گويد ليگ ملي بسكتبال، هيچ سودي براي اين رشته و تيم​ها نداشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره عملكرد اين تيم در مرحله مقدماتي ليگ ملي بسکتبال کشور، اظهاركرد: ابتداي مسابقات بيشتر بازيكنان تيم ما جديد بودند و تيم​مان پوست انداخته بود و تا اين نفرات خواستند با يكديگر هماهنگ شوند، نيم‌فصل به پايان رسيد و در نيم‌فصل دوم کمی شرايط​مان بهتر شد.

 

وي خاطرنشان‌كرد: ما فکر نمی‌کردیم در آخرين ديدارمان در مرحله مقدماتي مقابل مهرام شكست بخوريم ولي به هر حال اين اتفاق افتاد. ان‌شاالله در مرحله بعد بازيكنان​مان جبران كنند. بازيكنان ما در حال تلاش هستند تا خودشان را براي بازي​های پيش‌رو آماده كنند و از نظر روحي نيز شرايط خوبي دارند.

 

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: سطح تيم​هاي دانشگاه آزاد، مهرام و پتروشیمی بندرامام، معادل هم است و البته با توجه به شرايطی، كفه ترازو به سود برخي از تيم​ها شده است و شرايط​شان نسبت به تيم ما بهتر است. به هر حال امسال شرايط دست به دست هم داد تا سه باخت داشته باشيم، البته اين اتفاقات پيش مي​آيد و خود ما هم اشتباهاتي در عملكردمان داشتیم.

 

وي بيان‌كرد: به هر حال تيمي كه مدعي قهرماني است بايد كمي بهتر از اين عمل كند، البته در گذشته شرايطي وجود داشت كه تيم​ها مي​توانستند از بازيكنان خارجي كمك بگيرند ولي يك‌دفعه اتفاق جديدي افتاد و داراي ليگ ملي و حرفه​اي شديم كه اين كار در هيچ جاي دنيا تجربه نشده است و در دنياي بسكتبال اين كار را انجام نمي​دهند. يكي از راه​هاي ارتقا بسكتبال، آوردن بازيكنان خارجي است تا بسكتبال جوانان​مان كنار اين نفرات ارتقا پيدا كند.

 

یاوري گفت: با توجه به اين شرايط، آن افرادي كه علاقه دارند و مي​خواهند در اين رشته سرمايه​گذاري كنند وقتی اين شرايط را مي​بينند، عقب مي​كشند و در رشته​هاي ديگر سرمايه​گذاري مي‌كنند كه در این شرایط بسكتبال تحليل مي​رود و آسيب مي​بيند و به نظرم اين كارها در جهت كمك به این رشته نيست.

 

وي با بيان اين‌كه موافق تقسیم ليگ​ها به لیگ‌های ملي و حرفه​اي نبودم، عنوان‌كرد: من به هيچ وجه موافق این کار نبودم. من در جلسه​اي كه در اين خصوص برگزار شد، حضور نداشتم و سرمربي و سرپرست ما حضور داشتند كه تنها آقاي حاتمي هم مخالف اين موضوع بود. به نظر من ليگ ملي مزايايي در بر نداشت و فقط براي بسكتبال ايران ضرر داشت و تمام آن‌هايي هم كه موافق اين ليگ بودند، مي​گويند این چه كاري بود كه انجام شد و خود اين​ها هم معترض هستند. به نظر من اين ليگ هيچ سودي براي بسكتبال و تيم​ها نداشت.

 

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: هر تيم بايد طي هشت روز، سه بازي انجام دهد كه اين واقعا خسته‌كننده است و كارايي بازيكن را پايين مي​آورد و آن باشگاه​هايي هم که توان مالي كمتري دارند، براي هر بازي بايد هزينه​هايي را متحمل شوند و اين مشكل ما نيست، بلکه مشكل آن​هايي است كه متاسفانه بدون بررسي به برگزاري ليگ ملي راي دادند.

 

وي بيان‌كرد: ليگ ملي بيستم بهمن‌ماه به پايان مي​رسد و قرار است ليگ حرفه​اي بيست‌وهفتم بهمن آغاز شود و تيم​ها فرصتي هم ندارند. برنامه ما قهرماني در ليگ ملي بود ولي با شرايطي كه به وجود آمد، شرايط‌مان سخت شد.

ارسال دیدگاه