دفعات بازدید: 885

تاریخ انتشار: 1393/10/30 - 16:34

تیم بسکتبال صنایع با 2 بازیکن خارجی در لیگ حرفه ای/ بازگشت اسلاوکو به ماهشهر

mahshahr khozestan

تیم بسکتبال صنایع با تصویب بودجه از سوی شهرداری بندرماهشهر با قدرت بیشتری در لیگ حرفه ای شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اصرار اعضاء تیم بسکتبال صنایع ماهشهر برای حضور در سوپرلیگ بسکتبال برای این تیم نتیجه بخش بود و ظهر امروز شهرداری بندرماهشهر کمک 500 میلیون تومانی به این تیم را تصویب کرد و با حمایت فرماندار و نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، شرکت های تابعه پتروشیمی نیز 500 میلیون تومان دیگر به این تیم کمک می کنند.

بازگشت اسلاوکو به ماهشهر

اسلاوکو ورانز بازیکن 230 سانتیمتری مونته نگرویی که چند سال قبل برای اولین بار با تیم صنایع ماهشهر وارد لیگ ایران شده بود و سال قبل نیز در ترکیب ذوب آهن بازی می کرد به همراه لاشا پارگالاوا بازیکن پست یک سال قبل استقلال قشم گزینه های خارجی صنایع برای لیگ حرفه ای هستند.

افشاریان سرپرست صنایع در این مورد گفت: ما پیش از این قاسم زاده، بردبار و زرقی را به بازیکنان بومی خود اضافه کرده بودیم و در این میان یک بازیکن پست یک و پست 5 خارجی نیز لازم داشتیم که بودجه 250 میلیون تومان را برای آنها در نظر گرفتیم. 550 میلیون تومان نیز هزینه بازیکنان داخلی است و 200 میلیون تومان صرف هزینه های جاری تیم در لیگ حرفه ای می شود.

افشاریان با تاکید بر سرمربیگری علی عموری در لیگ حرفه ای گفت: از قمر فرماندار و کمائی شهردار بندرماهشهر تشکر می کنم که از این تیم حمایت کردند. آقاجری نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی هم که از ابتدای کار همراه ما بود. با شرایط جدید صحبت قرار گرفتن این تیم بین رده های چهارم و پنجم جدول است.

قطعی شدن حضور 9 تیم در لیگ حرفه ای

گفتنی است با تایید امیرحسین واحدپور رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال به جز ماهشهر که وضعیت آن امروز مشخص شد سایر تیم های حاضر در لیگ ملی هم طی روزهای گذشته حضور قطعی خود را در لیگ حرفه ای اعلام کرده اند و به این ترتیب لیگ حرفه ای نیز مانند لیگ ملی با حضور 9 تیم برگزار می شود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علي اصغر بهشتي

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۳

    با تشكر از تمامي كساني كه به فكر جوانان و ورزشكاران شهرمان هستند اميدوارم كادر فني و بازيكنان نيز با نتايح خوب جوااب اين محبت مسئولين ورزشدوست شهرمان را بدهند


ارسال دیدگاه