دفعات بازدید: 7,227

تاریخ انتشار: 1393/11/04 - 16:02

ناصر دهقان : هدف از برگزاری جشنواره توسعه ورزش در بین کارکنان و خانواده ها بود

SAMSUNG
ناصر دهقان رئیس فعال کمیته ورزش پتروشیمی فراورش در مصاحبه با پایگاه خبری ورزش ماهشهر عنوان کرد : در جهت توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان و خانواده کارکنان پتروشیمی فراورش جشنواره ای را در رشته های مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار کردیم.
 
دهقان در ادامه بیان کرد : از همکاران در کمیته ورزش و تمامی عزیزانی که ما را در هاین مهم یاری کردند تشکر و قدردانی نموده و با توجه به استقبال گسترده کارکنان و خانواده کارکنان قصد داریم در نیمه اول سال آینده دومین جشنواره فرهنگی ورزشی پتروشیمی فراورش را برگزار کنیم.
 گزارش مسابقات ابتدا رشته تیراندازی بانوان و آقایان پتروشیمی فراورش :
به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر این مسابقات در تاریخ های بیست و نهم و سی ام دی ماه در سالن تیراندازی جانبازان شهرک بعثت  برگزار گردید.
 
آقایان : در شب اول مصادف با 93/10/29 مسابقات با حضور آقایان و فرزندان کارکنان مسابقات در رده های سنی مختلف برگزار گردید ضمن اینکه با توجه به اولین تجربه استقبال خوبی از این مسابقات شد.
 
بانوان : در شب دوم مصادف با سی دیماه نود سه مسابقات بانوان برگزار گردید که استقابل پرشور بانوان هم چشمگیر بود و باعث شادی و نشاط و آشنای بیشتر همکاران و خانواده ایشان با ورزش تیراندازی گردید در پایان هم به برندگان در رده های سنی مختلف هدایای اهدا گردید.
جا دارد از آقایان منصوری و شعبانی بابت برگزاری مناسب مسابقات تشکر و قدردانی کرد.
tirandazi faraveresh
ارسال دیدگاه