دفعات بازدید: 698

تاریخ انتشار: 1393/11/06 - 18:26

لیگ برتر / پیروزی آسان پتروشیمی بندرامام در دربی خوزستان

bandar amam

اولین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور در ماهشهر برگزار شد .

 

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، هفته چهارم از مرحله رفت بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور ساعت 15 امروز با برگزاری یک مسابقه در مجموعه اندیشه شهرک بعثت ماهشهر آغاز شد و طی آن تیم های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان دربی خوزستان را برگزار کردند .

 

در این دیدار پتروشیمی بندرامام موفق شد 6 بر صفر حریف خود را مغلوب کند تا با 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد . اخلاق پسند ، احمدی فر ، روئین تن ، امیری نیا و لطف الله نسبی با قرار گرفتن در ترکیب تیم پتروشیمی 6 پیروزی تیم شان را رقم زدند . طاهرخانی ، حسینی ، پوده ، بهمنی و کبیری برای آبادانی ها به میدان رفتند . مربیگری نیم پتروشیمی بندرامام را پیمان حسنی و هدایت نفت آبادان را مسعود امیری نیا بر عهده داشت .  

 

در دیگر دیدار این هفته تیم های شهرداری تبریز و آینده سازان روز دوشنبه 6 بهمن ماه در تبریز به مصاف هم می روند و مسابقه حساس تیم های دانشگاه آزاد و خلیج پژم که قرار بود روز جمعه سوم بهمن ماه برگزار شود بدلیل نا مشخص به تاریخ دیگری موکول شد . 

 

پس از انجام دیدار پتروشیمی و نفت آبادان ، تیم خلیج پژم با 9 امتیاز در صدر است . پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد با 7 امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند . شهرداری تبریز با 5 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و تیم های نفت آبادان و آینده سازان بدون امتیاز در رده های بندی ایستاده اند .   

 

در ابتدای مسابقه و قبل از معرفی تیم ها ، بدلیل درگذشت مادر بزرگ میدیا لطف الله نسبی بازیکن ارزشمند تیم پتروشیمی بندرامام ضمن تسلیت از سوی باشگاه پتروشیمی بندرامام به این بازیکن و خانواده محترم شان فاتحه ای برای آن مرحومه توسط تیم ها قرائت شد .

ریز نتایج :

پتروشیمی بندرامام 6 … نفت آبادان صفر

دونفره : اخلاق پسند و روئین تن 3 … طاهرخانی و کبیری صفر

انفرادی : عارف احمدی فر 3 … حمید رضا طاهرخانی صفر

انفرادی : محمدرضا اخلاق پسند 3 … مهرشاد پوده صفر

انفرادی : سروش امیری نیا 3 … اکبر بهمنی صفر

انفرادی : میدیا لطف الله نسبی 3 … سجاد حسینی 1

انفرادی : محمدعلی روئین تن 3 … دانیال کبیری صفر

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام : پیمان حسنی

سرمربی تیم نفت آبادان : مسعود امیری نیا

ارسال دیدگاه