دفعات بازدید: 550

تاریخ انتشار: 1393/11/06 - 23:12

پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد را شکست داد

prt

تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در بازی دوم مرحله نیمه نهایی بعد از ظهر امروز به مصاف هم رفتند.

در کوار‌تر نخست این دیدار بندر امامی‌ها با یک شروع برق آسا خط دفاعی دانشگاه آزاد را متزلزل کردند و 17 بر صفر پیش افتادند اما در پایان این کوار‌تر شاگردان شاهین طبع توانستند امتیازات عقب افتاده را جبران و با نتیجه 22 بر 17 به سود پتروشیمی بندرامام این کوار‌تر را به پایان برسانند.

در کوار‌تر دوم هم بازیکنان پتروشیمی بندر امام دست از حمله بر نداشتند و با یک بازی بی‌نقص نشان دادند که برای رسیدن به قهرمانی دست از تلاش بر نمی‌دارند. دانشگاه آزاد هم در این کوار‌تر توانست کمی به بازی بر گردد اما باز هم حریف بازی هوشیارانه بهنام یخچالی، حامد آقاق و صمد نیکخواه بهرامی نشدند تا این کوار‌تر هم 12 بر 9 به سود شاگردان مهران حاتمی به پایان برسد.

اما در کوار‌تر سوم از نیمه دوم این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع از 5 اخطاره شدن بهنام یخچالی ‌‌نهایت استفاده را کردند و همچنین نکات فنی را که سر مربی در وقت استراحت به آن‌ها گوش زد کرده بود را به نمایش گذاشتند و توانستد نتیجه این کوار‌تر را 24 بر 21 به نفع خود رقم بزنند.

در کوار‌تر چهارم این دیدار 5 اخطاره شدن صمد نیکخواه بهرامی و میثم میرزایی فرصت خوبی را در اختیار دانشگاه آزاد گذاشت تا این کوار‌تر هم 19 بر 17 به سود دانشگاه آزاد به پایان برسد.

هرچند 3 بازیکن مهم تیم پتروشیمی در این بازی 5 اخطاره شدند اما در پایان این تیم پتروشیمی بود که با نتیجه 72 بر 69 پیروز میدان شد تا تیم راه یافته به فینال این مسابقات در تهران و در مسابقه پنجم مشخص شود.

ارسال دیدگاه