دفعات بازدید: 6,235

تاریخ انتشار: 1390/09/20 - 17:31

سفر مدیر کل اداره ورزش و جوانان به ماهشهر

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر قرار است روز پنجشنبه 24/9/90 مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان به ماهشهر سفر نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر قرار است مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به شهرستان بندر ماهشهر سفر نماید در این ارتباط خنفری رئیس زحمتکش و فعال اداره ورزش و جوانان ماهشهر که با حضور خود تحولات بسیاری را در سطح ورزش ماهشهر ایجاد نموده  فرمود : قرار است جلسه شورای ورزش با حضور فرماندار مردمی و ورزش دوست ماهشهر و با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان و همچنین با حضور روسای هیئت های ورزشی در روز پنجشنبه مورخ 24/9/90 در سالن اجتماعات فرمانداری ماهشهر برگزار گردد.

 

 

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • زبرجد

    تاریخ : ۲۱ - آذر - ۱۳۹۰

    باسلام
    باعرض پوزش لطفا”نام جناب مديركل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان كه در متن به اشتباه مدير كل اداره ورزش و جوانان ماهشهر نوشته شده به نحوي در تيتر يا متن خبر قيد شود.
    با تشكر


  • عبدالله مچاسبه

    تاریخ : ۲۴ - آذر - ۱۳۹۰

    با سلام لطفا اخبار ورزشي و فعاليتهاي باشگاهاي ورزشي شهر چمران را پوشش دهيد. باتشكر


  • عبدالله مچاسبه

    تاریخ : ۲۴ - آذر - ۱۳۹۰

    با سلام قابل توجه مسئولان ورزشي استان وشهرستان ماهشهر
    شهر چمران در ١٥كيلو متري ماهشهر و با جمعيتي بالغ بر ٢٠٠٠٠هزار نفر وبا داشتن ٢٠ باشگاه ورزشي و در بسياري از رشته قهرماناني درسطح كشور و استان مي باشد و همچنين در تمامي رشته هاي ورزشي جواناني مستعدوپو يا دارد
    ايا به نظر شما مردم اين شهر حق ندارند داراي يك اداره يا يك شعبه وزش و جوانان در شهر خود باشند؟


ارسال دیدگاه