دفعات بازدید: 2,105

تاریخ انتشار: 1393/11/06 - 23:15

یاوری: پیشنهاد کناره‌گیری پتروشیمی بندر امام از لیگ بسکتبال به هیئت مدیره تقدیم می‌شود

yaveri

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه برخی دوست ندارند تیم‌های شهرستانی در لیگ بسکتبال نتیجه بگیرند، گفت: در اعتراض به مسائل پیش آمده پیشنهاد کناره گیری از لیگ بر‌تر را به هیئت مدیره تقدیم می‌شود.

باشگاه پتروشیمی بندر امام از بهترین کادر فنی لیگ برخوردار است و همه ما بسکتبال را می‌فهمیم و به خوبی با آن آشنایی داریم. باشگاه پتروشیمی قهرمان دو دوره لیگ بر‌تر است یک تیم محلاتی نیست که آقایان با آن اینگونه برخورد می‌کنند.

وی گفت: هفته گذشته قبل از بازی با دانشگاه آزاد نتیجه بازی کاملا مشخص بود و بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه می‌دانستم که چه اتفاقی در این بازی پیش خواهد آمد و همه تلاش می‌کنند تا نتیجه را به سود دانشگاه آزاد به پایان برسانند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام افزود: پیش از هر بازی مهم و حساسی که تیم پتروشیمی دارد در یکی از مربیان که ادعای حرفه‌ای بودن می‌کنند علیه باشگاه پتروشیمی مصاحبه می‌کنند و داوران به نفع آن تیم سوت می‌زنند.

وی عنوان کرد: این یک داستان تکراری است که به دفعات شاهد آن بودیم چرا که خودشان می‌دانند در حد و اندازه باشگاه پتروشیمی نیستند و با این حرف‌ها می‌خواهند بر ضعف خود سر پوش بگذارند و خود را تسکین دهند.

وی بیان کرد: آن‌هایی که بازی پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد را دیدند سخنان بنده را تأیید می‌کنند. اتفاقاتی در این بازی افتاد که باید برای لیگ بر‌تر تاسف خورد. با صراحت باید بگویم تیم داوری بازی نتیجه را برای دانشگاه آزاد تغییر داد.

یاوری عنوان کرد: قهرمان واقعی کسی است که سالم و قیمتی زندگی کند نه اینکه به هر قیمتی زندگی کند بدون شک یک اراده‌ای پشت این داستان است که نمی‌خواهند بگذارند یک تیم شهرستانی قهرمان شود.

وی تصریح کرد: اگر آقایان, تیم شهرستانی دوست ندارند و نمی‌خواهند و نمی‌توانند پیشرفت و سربلندی آن را ببینند به جای این حرکات غیر حرفه‌ای و ناجوان مردانه با صراحت اعلام کنند که ما هم اینقدر هزینه نکنیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: مشخص است که تصمیمات لازم گرفته شده است و تیم قهرمان مشخص شده است و دست ما هم از همه جا کوتاه است چرا که یک تیم شهرستانی هستیم.

وی افزود: در بازی مقابل مهرام هم همین اتفاقات را پیش آوردند و اعتراض ما راه به جایی نبرد چرا که شاهد هستیم این داستان همچنان ادامه دارد.

یاوری تشریح کرد: با هیئت مدیره جلسه‌ای خواهم گذاشت و پیشنهاد خواهم داد که برای همیشه از لیگ کناره‌گیری کنیم چرا که ما حریف این اراده پنهان و دست‌های پشت پرده نمی‌شویم در حال حاضر هیچکس جواب‌گوی ما نیست.

ارسال دیدگاه