دفعات بازدید: 866

تاریخ انتشار: 1393/11/07 - 14:02

عموری:مسئولان ماهشهردرصدد مهیا کردن بهترین شرایط برای تیم صنایع هستند

علی عموری نژاد

علی عموری اظهار داشت: هر چند که از آغاز لیگ ملی تیم صنایع شرایط خوبی را نداشت اما مسئولان شهرستان بندر ماهشهر در صدد مهیا کردن بهترین شرایط برای حضور این تیم در سوپر لیگ هستند.

وی بیان کرد: با حمایت‌های همه جانبه نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و مساعدت‌های فرماندار و شهردار ماهشهر با اقتدار در سوپر لیگ بسکتبال شرکت می‌کنیم.

سر مربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر افزود: به جبران لیگ ملی برنامه ریزی‌های خوبی برای شرکت در سوپر لیگ و ادامه راه تدوین شده است که با اقداماتی که از طرف مسئولان شهرستان صورت گرفته امیدواریم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

وی با اشاره به بحران مالی تیم صنایع عنوان کرد: برخی از مسئولان وعده‌هایی دادند و امیدواریم قبل از آغاز لیگ این وعده‌ها تحقق پیدا کند.
عموری تصریح کرد: هواداران تیم صنایع ماهشهر با صعه صدری که در این مدت از خودشان نشان دادند ثابت کردند که شایسته بهترین‌ها هستند و مسئولان بندر ماهشهر نشان دادند که همیشه پای کار هستند و با اقداماتی که برای پیشرفت تیم انجام شد به شدت ما را شگفت زده کردند.

وی گفت: در این مدت شرایط بحرانی همیشه روحیه بازیکنان و کادر فنی را مورد هدف قرار می‌گرفت و این امر منجر به پایین آمدن انگیزه بازیکنان می‌شد و تصمیم داشتم که تیم را منحل کنم و در سوپر لیگ شرکت نکنیم.

سرمربی تیم صنایع ماهشهر عنوان کرد: برخی از مسئولان ماهشهری درباره عدم حضور در مسابقات سوپر لیگ مخالفت کرده و وعده‌هایی دادند.

ارسال دیدگاه