دفعات بازدید: 3,980

تاریخ انتشار: 1393/11/11 - 17:05

پتروشیمی بندرامام قهرمان پیلاتس بانوان بندر ماهشهر شد+عکس

pilates bandar amam

مسابقات پیلاتس قهرمانی بانوان بندر ماهشهر با حضور 8 تیم  در سالن کوی توحید پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر امور ورزش بانوان ، هیئت ورزش های همگانی و کمیته پیلاتس بندر ماهشهر میزبانی مسابقات پیلاتس را به شکل شایسته ای انجام دادند ضمن اینکه در این مسابقات 42 ورزشکار در رده های سنی مختلف حضور داشتند که به صورت تیمی و گروهی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت پتروشیمی بندرامام توانست عنوان قهرمانی را کسب کند پتروشیمی فن آوران نایب قهرمان شد و باشگاه آزادی توانست عنوان سومی این مسابقات را کسب کند.

pilates mah

رده های انفرادی 16 تا 20 : 

مقام اول : صفورا قنواتی 

مقام دوم : غزل فرهانی

مقام سوم : پردیس محمودی

رده های انفرادی 20 تا 30: 

مقام اول : آتنا آذین 

مقام دوم : زینب جعفری

مقام سوم : فاسلج محمودی ، راضیه صفری

رده های انفرادی 30 تا 40: 

مقام اول :سمیه تریچی

مقام دوم : فرانک رحیمی منجزی

مقام سوم : بهاره شکیبا

رده های انفرادی 40 تا 50: 

مقام اول : ترانه دهقانی

مقام دوم : نادیا فرخانی

مقام سوم : فریده تبادلی

در رده پیشکسوتان :

سرکار خانم سعیده غلمانی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

bandaramam

در پایان این همایش با شکوه و مسابقاتی که تا به حال به این شایستگی برگزار نشده بود سرکار خانم وشاحی با اهداء تندیسی  از زحمات بی شائبه خانم آقایی رئیس کمیته پیلاتس بندر ماهشهر ، سرکار خانم کیماسی رئیس هیئت ورزش های همگانی و همچنین اهداء تندیس به سرکار خانم قمبرنژاد و هیئت همراه ایشان از کمیته پیلاتس خوزستان و همچنین خانم ها صفورا طهماسبی و زهرا شجاعی از انجمن پیلاتس کشور تقدیر و تشکر کرد.

داوران این مسابقات سرکار خانم قمبرنژاد ، خانم زهرا شجاعی ، و سرداوری این دوره از مسابقات به عهده سرکار خانم صفورا طهماسبی بود.

vashahi

ghanevati

khozestan

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • sahar

    تاریخ : ۱۱ - بهمن - ۱۳۹۳

    باسلام،مسابقات در سطح بسبار خوبی برگزار شد.تشکر از همه دست اندرکاران.مخصوصا سرکار خانم آقایی و خانم ها کیماسی و وشاحی .نفر سوم رده سنی 20 تا 30 خانم وفا سلج محمودی میباشند.


  • رویا شمسی پور

    تاریخ : ۱۲ - بهمن - ۱۳۹۳

    منم به نوبه خودم بعنوان اعضا کمیته استان از مهمانوازی و برگزاری باشکوه این مسابقه در شهرستان ماهشهر سپاسگزارم،و واقعا تلاش های بی نظیر و دلسوزانه خانم اقایی برای ارتقا پیلاتس این شهر قابل ستایش است، همچنین مسولین همگانی این شهر خانم ها کیماسی و وشاحی که همیشه حامی این رشته بوده اند.و تبریک ویژه به برندگان این شهرستان که باز هم در مسابقات استانی مقام اول و سوم را از آن خود.کردند،بچه ها پیروزی تان برازنده تان باد.


ارسال دیدگاه