دفعات بازدید: 1,135

تاریخ انتشار: 1393/11/12 - 16:25

پايان ليگ شطرنج خوزستان/ پتروشیمی تندگویان سوم شد

ليگ شطرنج خوزستان با برگزاري هفته‌های پنجم تا هفتم و قهرمانی پالايش نفت آبادان به پايان رسيد.

 

عبدالامير خطيب​زاده، رييس هيات شطرنج استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)​ منطقه خوزستان، اظهار كرد:​ اين رقابت​ها نهم و دهم بهمن ماه به ميزباني خانه شطرنج اهواز برگزار شد و با شناخت تيم هاي برتر در دورهاي پاياني، به اتمام رسيد.

 

وي ادامه داد: بر این اساس ​تيم پالايش نفت آبادان با 24 امتياز به مقام قهرماني رسيد، تيم آبفا اهواز با 18.5 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت و تيم پتروشيمي شهيد تندگويان ماهشهر با 16 امتياز سوم شد.

 

رييس هيات شطرنج خوزستان افزود: اصغر آقابابايي، مهدي حسن‌پور، سعيد بني‌رشيد و حسين نيك​پور همگی از تیم پالايش نفت آبادان، مجتبي يوسفي‌راكي از آبفا اهواز و سيدمحمود قاری‌زاده از پتروشيمي مارون به ترتیب به مقام قهرماني ميزهاي شش‌گانه دست يافتند.

 

وي در پايان درباره سطح اين رقابت ها گفت:​ اين مسابقات اولين دوره مسابقات ليگ استان بود كه به صورت ریتد برگزار شد. جدول اين رقابت ها براي فدراسيون جهاني ارسال خواهد شد و در رنكينگ شطرنج‌بازان لحاظ خواهد شد. در اين پيكارها شطرنج‌بازان عملكرد خوبي را از خود به نمايش گذاشتند و تيم لیگ برتری شهيد تندگويان هم در اين رقابت ها حضور داشت. خدا را شكر هم از لحاظ كمی و هم از لحاظ كيفي مسابقات سطح بالايي داشت.

ارسال دیدگاه