دفعات بازدید: 912

تاریخ انتشار: 1393/11/12 - 16:30

چهارمین فینال پیاپی مهرام و پتروشیمی

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام در حالی سری فینال لیگ ملی مقابل پتروشیمی بندرامام را از فردا آغاز می کند که با احتساب مسابقات مرحله مقدماتی با نتیجه 2 بر صفر از حریف ماهشهری پیش است و به تنها یک برد دیگر برای رسیدن به قهرمانی نیاز دارد.

مهرامی ها علاوه بر این بیش از یک هفته نیز فرصت آماده سازی برای فینال را داشته اند و به گفته هاشمی سرمربی این تیم تمرینات بسیار سختی را هم در این مدت برای فینال پشت سر گذاشته اند.

هاشمی با اشاره به اینکه گاهی بازیکنانش از تمرینات سخت او شکایت می کنند در مورد فینال می گوید:” آرزوی یک بازی بدون حاشیه را در فینال داریم که برای بردن دست به هر کاری نزنیم و تنها مسائل فنی، برنده را در زمین مشخص کند.”

در سوی دیگر پتروشیمی 3 مسابقه سخت را با دانشگاه آزاد پشت سر گذاشته و آخرین بازی این تیم روز پنجشنبه نهم بهمن انجام شد.

پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی هم امتیاز کمتری نسبت به حریف با 2 بازی خارج از خانه داشت اما موفق به پشت سر گذاشتن این مرحله با پیروزی شد.

تفاوت کار پتروشیمی در فینال این است که تیم ماهشهری حق هیچ اشتباهی را ندارد و با هر باخت در 3 بازی آینده، قهرمانی را از دست می دهد.

با این وجود مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی می گوید:” برایمان مهم نیست که در فینال 2 بازی از مهرام عقب هستیم. مهم این است که به پیروزی فکر می کنیم و بازیکنان ما لیاقت 3 برد مقابل مهرام را دارند.”

ارسال دیدگاه