دفعات بازدید: 1,844

تاریخ انتشار: 1393/11/17 - 13:07

قهرمان نشدیم اما کسی را هم متهم نمی‌کنیم/ خوشحالیم که در فینال پولی رد و بدل نشد!

yaveri shapor

مدیر ورزشی باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: ما قهرمان نشدیم، اما مانند برخی دوستان کسی را هم متهم نکردیم. 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست پتروشیمی مقابل مهرام و نایب‌قهرمانی در لیگ ملی بسکتبال عنوان کرد: ما یک سری ایرادهایی داشتیم اما اواخر مسابقه داوری در چند صحنه اشتباه کرد زمانی که توپ به پای بازیکن حریف خورد داوران باز هم توپ را به آنها دادند و در چند صحنه دیگر این اشتباه وجود داشت اما من نمی‌خواهم شکست را به داوری ارتباط دهم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که در این مسابقه پولی رد و بدل نشد و مانند برخی دوستان کسی را هم متهم می‌کنیم. ما به این صحبت‌ها اعتقاد داشته و داریم سال گذشته هم که ما قهرمان شدیم هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاد جامعه داوری ما پاک است و نمی‌توانیم به آنها تهمت بزنیم. اگر اعتراضی می‌کنیم تنها به اشتباهات است.

وی ادامه داد: من به نمایندگی از باشگاه پتروشمیی این قهرمانی را به مهرام تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم انسان‌ها خود را به پول نمی‌فروشند.

وی در مورد اعتراض هواداران و شکستن چند صندلی در مسابقات گفت: وقتی چند صحنه اشتباه باعث شکست شود تماشاگران هم حساس هستند و از کوره در می‌روند نمی‌توان به آنها بابت این کار خرده گرفت.

ارسال دیدگاه