دفعات بازدید: 2,761

تاریخ انتشار: 1393/11/17 - 20:58

پرواز شاهین بر فراز استان خوزستان!!

shahin mahshahr

شاهین بندر ماهشهر از سد سپاهان ایذه گذشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان شاهین میزبان سپاهان ایذه بود که توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد.

 در نیمه اول این بازی رضا صالحی کاپیتان ارزشمند شاهینی ها نیما شریفی بازیکن جوان و آینده دار فوتبال خوزستان را صاحب موقعیت گلزنی کرد که این بازیکن با حرکتی قشنگ و شوتی سنگین در دقیقه 41 دروازه سپاهان را باز کرد و  نتیجه را  یک بر صفر به سود شاهین کرد شاگردان سمیر مجیدی نسب  با انجام فوتبالی تاکتیکی نشان دادند که در صورت صعود  به لیگ دسته 3 کشور میتوانند نماینده ای شایسته برای استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر باشند.

در نیمه دوم این مسابقه حساس سپاهانی ها بازی را در دست گرفتند و توانستند روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسند و بازی را به تساوی بکشانند اما این پایان کار نبود زیرا شاهینی ها که به تساوی رضایت نمیدادند پس از دریافت گل حملات گسترده ای را روی دروازه نماینده ایذه انجام دادند تا اینکه محمد باشی بازیکن خوش تکنیک و شایسته فوتبال بندر ماهشهر با یک فرار تماشایی و پاس توی عمق حسن شیرعلی را صاحب موقعیت کرد تا دومین گل شاهین توسط حسن شیرعلی مهاجم آماده و گلزن این روزهای فوتبال خوزستان به ثمر بنشیند.

نکته ای قابل توجه ;

سپاهان ایذه 12 هفته مسابقات را بدون باخت پشت سر گذاشته بود که بالاخره این تیم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان شکست را پذیرفت.

shahin mahshahr

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • ولید

    تاریخ : ۱۸ - بهمن - ۱۳۹۳

    انشالله به امید موفقیت ارزوی سربلندی و صعود برای تیم شاهین و مخصوصا سرمربی با تجربه اش اقای سمیر مجیدی که با درایت خودش نشان داد حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشه


  • فشین ولی پور ارخلو

    تاریخ : ۱۹ - بهمن - ۱۳۹۳

    این برد بسیار عالی بود بدون هیچ غروری ادامه بدید و بدونید هنوز کار هنوز تموم نشده است به امید پیروزی


  • مرتضی قنواتی

    تاریخ : ۲۰ - بهمن - ۱۳۹۳

    باسلام آقای کاظمی نژاد یه اطلاعاتی از امور ورزش عملیات غیرصنعتی بگیرید مسابقات فوتسال مدیریتهای منطقه ویژه برگزار کردند وقهرمانش هم مشخص شد.بی زحمت جمعی نگاه کنید به ورزش شهر نه………


  • مسعود

    تاریخ : ۲۲ - بهمن - ۱۳۹۳

    تبریک به بازیکنان و کادر فنی شاهین انشالا قهرمانی،بن سعید،حردانی،نژاداحمد و باشی عالی بودن در دفاع،همچنین گلر


  • مسعود

    تاریخ : ۲۲ - بهمن - ۱۳۹۳

    از مسئولین شهر خواهش میکنم حمایت کنن از تیم شاهین،فرصت خوبیه که بعد از چندسال بازی در لیگ خوزستان کشوری بشه


ارسال دیدگاه