دفعات بازدید: 1,316

تاریخ انتشار: 1393/11/18 - 8:54

یاوری: اشکالاتی داشتیم که به تغییر بازیکنان مربوط نبود

yaveri

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام بعد از اتمام لیگ ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: شاید اطلاعات من کم باشد اما برگزاری لیگ ملی با این سیستم را تا به حال ندیده بودیم. در کجای دنیا مسابقات به این شکل برگزار می شود که تیم های دیگر یک ماه بیکار بنشینند و همه معطل چهار تیم باشند که تکلیف قهرمان را مشخص کنند.

تعطیلی بقیه تیم ها یک ضعف بود

وی ادامه داد: تیم های دیگر هم سرمایه گذاری کرده اند. جوان های تیم های دیگر در این مدت نشسته اند و هیچ کاری نمی کنند. این چه سودی برای بسکتبال دارد؟ آیا پشتوانه تیم ملی است؟ حداقل می توانستند پلی آف را میان 8 تیم بگذارند تا بقیه تیم ها هم درگیر بازی ها شوند. این تعطیلی یک ضعف برای لیگ بود. امیدوارم در آینده بیشتر و اساسی تر در این موارد فکر شود.

یاوری در مورد بازی شب قبل با مهرام گفت: نتیجه این بازی تا ثانیه های آخر هم مشخص نبود. یک بار ما پیش می افتادیم و یک بار تیم حریف. اگر شوت آخر یخچالی گل می شد به بازی پنجم می رسیدیم. این نتیجه بعد از یک بازی پایاپای پیش آمد.

روی فینالیست شدن ما حساب نمی شد

مدیرعامل پتروشیمی تاکید کرد: ما بازی های نفسگیری را در مرحله نیمه نهایی با دانشگاه آزاد پشت سر گذاشتیم که اگر به گذشته برگردیم در آن زمان هم چندان روی فینالیست شدن تیم ما حساب نمی شد اما بازیکنان ما موفق به این کار شدند و بازی اول با مهرام را هم در تهران بردند. به هر حال این تعداد بازی پیاپی سخت است، تیم تحلیل می رود و در مواقعی انگیزه ها کم می شود.

وی به تیم مهرام بعد از قهرمانی تبریک گفت: این قهرمانی مبارکشان باشد. امیدوارم فضا به این شکل باشد که همه به تیمی که قهرمان می شود احترام بگذارند و بحث را به داوری و مسائل دیگر نکشانند. ما باخت خود را پذیرفتیم و امیدوارم بقیه هم با احترام برخورد کنند.

ایرادات یا به من برمی گردد یا نیمکت و بازیکنان

یاوری که بعد از بازی تهران با گفتن اینکه حریف ما قدر نبود و به اشتباهات خودمان باختیم با واکنش مهرامی ها مواجه شده بود در این مورد توضیح داد: فکر می کنم برداشت ها چیز دیگری بود. همین حالا هم می گویم که اگر اشتباهات ما نبود، تیمی نبودیم که از هیچکس شکست بخوریم چون بازیکنان تیم بسیار قوی هستند. حرف کلی من این است که ما به خودمان می بازیم مثل بازی دیروز که به خودمان باختیم. اشکالاتی داشتیم که یا به من برمی گردد یا نیمکت و بازیکنان که در تهران با 7 امتیاز بازی را می بریم اما مقابل 3000 تماشاگر شکست می خوریم. اوضاع نباید به این شکل باشد.

مدیرعامل پتروشیمی اعتقادی به تاثیر تغییرات زیاد ترکیب و انسجام ترکیب مهرام در نتایج لیگ ملی نداشت و گفت: ایرادات ما در جاهای دیگر بود و در فضای جذب بازیکنان چنین اعتقادی را ندارم که مشکل از تغییرات ترکیب باشد. ما اشکالات خاصی در بحث های دیگر داشتیم که باید آسیب شناسی شود و این مشکلات را برای لیگ حرفه ای حل کنیم تا فضا برای کار بازیکنان هم بازتر شود.

نساج پور به ترکیب اضافه می شود

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ فرصتی برای بحث و بررسی مسائل لیگ ملی پیش نیامده است تاکید کرد که با وجود فرصت 10 روزه تا شروع لیگ حرفه ای، هنوز هیچ اقدامی برای بازیکن خارجی انجام نشده است و تنها عرفان نساج پور به ترکیب تیم اضافه می شود.

یاوری گفت: یکی از ایرادات تیم ما در پست یک بود که برای لیگ حرفه ای بالاخره عرفان نساج پور را به جمع بازیکنان اضافه می کنیم. برای جذب بازیکن خارجی دیگر هم باید صحبت کرده و به نتیجه برسیم.

وی اشاره کرد که تیمش تا به اینجا هم شاهکار کرده است چون کمتر کسی تصور رسیدن تیم به فینال یا شکست دادن مهرام در تهران را داشت.

مدیرعامل پتروشیمی گفت: در مقطعی از لیگ حالت بحرانی داشتیم اما خوشبختانه آن فضا جمع شد و با بازی های خوب به فینال رسیدیم. یکی از ایرادات امسال هم این بود که بازی های رفت و برگشت در مراحل نهایی هم لحاظ می شد و به همین دلیل ما با مشکل مواجه شدیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • رضا چاروسایی

    تاریخ : ۱۸ - بهمن - ۱۳۹۳

    ضمن تشکر از خبر فوق یک اشتباه در آن وجود دارد و آن اینکه در قسمت های بعدی خبر به مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام ، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام قید شده است.


  • رضا چاروسایی

    تاریخ : ۱۸ - بهمن - ۱۳۹۳

    تصحیح میکنم: به جای مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام ، …


ارسال دیدگاه