دفعات بازدید: 1,984

تاریخ انتشار: 1393/11/21 - 1:37

رییس اداره ورزش و جوانان:ماهشهر، بسکتبال پاک را در لیگ ملی به نمایش گذاشت

tahzibi

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر گفت: کسب مقام نایب قهرمانی پتروشیمی بندر امام در لیگ ملی دست کمی از قهرمانی ندارد و هر دو تیم ماهشهری در این رقابت ها بسکتبال پاک را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، ‘خادمعلی تهذیبی’ دوشنبه در جمع رسانه های محلی شهرستان خرمشهر، گفت:تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای رسیدن به سومین مقام قهرمانی اش در رقابت های کشور تلاش کرد و شایسته کسب این عنوان بود.

وی اظهار داشت: در این تیم بازیکنان بزرگی حضور داشتند که در طول فصل برای موفقیت این تیم دست از تلاش برنداشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: از دست دادن مقام قهرمانی چیزی از شایستگی ها و ارزش های این تیم کم نمی کند و برای هوادارانش، همچون تیم قهرمان قابل احترام است.

تهذیبی در خصوص حضور تیم صنایع پتروشیمی بندر امام در لیگ حرفه ای نیز، گفت: این تیم با بخشنامه از شرکت عملیات غیر صنعتی اجازه حضور در لیگ ملی را نداشت، ولی با پیگیری اداره ورزش و جوانان ماهشهر و مسوولان این شهرستان به دنبال اسپانسر بود که این هدف نیز محقق نشد.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: این تیم، با همت اعضای تیم در لیگ ملی حضور یافت و امیدواریم در لیگ حرفه ای با شرایط بهتری و با جذب اسپانسر حضور یابند.

تهذیبی اظهار داشت: امیدواریم لیگ حرفه ای برای بسکتبال ماهشهر پیگیری شود تا همانند سال های گذشته شاهد حضور پرقدرت دو نماینده این شهرستان در رقابت های کشوری باشیم.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در رقابت های لیگ ملی به مقام دومی دست یافت و تیم صنایع پتروشیمی نیز در انتهای جدول قرار گرفت.

ارسال دیدگاه