دفعات بازدید: 799

تاریخ انتشار: 1393/12/01 - 13:22

افشاریان: بازیکنان ما میل و رغبتی به بازی ندارند

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر گفت: بازیکنان ما میل و رغبتی به بازی ندارند و همه می‌خواهند فقط لیگ را تمام کنند.
عبدالحمید افشاریان در مورد شکست تیمش در هفته دوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال مقابل ثامن مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: روند امتیازگیری ما در کوارتر نخست کمی کند بود. ما انتظار داشتیم که با آمدن بازیکنان خارجی کمی بهتر عمل کنیم اما آنها فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بودند و هنوز با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند.

وی افزود: علاوه بر این، آب و هوای ماهشهر نیز کمی برای این 2 بازیکن خارجی کمی سنگین است. ما امتیازات بدی را در کوارتر اول به حریف دادیم که در کوارترهای بعدی با وجود تلاشی که انجام دادیم، نتوانستیم آنها را جبران کنیم. ما به دنبال یک پیروزی خانگی بودیم ولی در نهایت شکست خوردیم.

سرمربی تیم پتروشیمی ماهشهر در مورد بازیکنان خارجی تیمش گفت: یک بازیکن در پست 5 و یک بازیکن در در پست یک به تیم ما اضافه شده‌اند. بازیکن پست یک، مغز متفکر و بازیکن پست 5، نقطه اطمینان تیم است. در ایران، بازیکن پست 5 زیادی وجود ندارد به همین خاطر این بازیکنان با قیمت‌های خوب، جذب تیم‌های بزرگ می‌شوند. در نتیجه برای تیم‌هایی مثل ما بازیکنی باقی نمی‌ماند.

افشاریان در مورد عدم نتیجه‌گیری تیمش در لیگ ملی اظهار داشت: ما لیگ ملی را به خاطر نداشتن اسپانسر مناسب از دست دادیم و البته هنوز هم با نظر مالی با مشکل روبرو هستیم. باور کردن آن سخت است ولی بازیکنان تیم ما هنوز حتی یک اسکناس 5 هزار تومانی از تیم دریافت نکرده‌اند و ما تنها پیش پرداختی به بازیکنان خارجی داده‌ایم تا به زمین بیایند و بازی کنند.

سرمربی پتروشیمی ماهشهر ادامه داد: من از بازیکنان گله ندارم چون هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. من از این بابت شرمنده آنها هستم.

افشاریان تصریح کرد: فرماندار و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا شرایط مالی تیم بهتر شود اما دست‌های پنهانی در کار است که نمی‌خواهد تیم بسکتبال ما نتیجه بگیرد. بازیکنان ما میل و رغبتی به بازی ندارند و همه می‌خواهند فقط لیگ را تمام کنند.

او در پایان گفت: دیدار بعدی ما با فولاد هفت الماس قزوین است. آنها تیم سخت‌کوشی هستند که غلبه بر آنها در شهر خودشان، کار سختی است.

ارسال دیدگاه