دفعات بازدید: 2,172

تاریخ انتشار: 1393/12/01 - 17:09

مسابقات کارکنان یادواره شهداء صنایع پتروشیمی منطقه برگزار شد+عکس

مسابقات پینگ پنگ کارکنان منطقه ماهشهر

عملیات غیر صنعتی ماهشهر بار دیگر به طوری شایسته مسابقات قهرمانی کارکنان صنایع پتروشیمی منطقه را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر امور ورزش عملیات غیر صنعتی که در راس آن اصغر نظری  مرد محبوب و زحمتکش ورزش ماهشهر وجود دارد بار دیگر با پیگیری های مستمر و تاکید بر حمایت از ورزش کارکنان و خانواده ها مسابقات پینگ پنگ کارکنان صنایع پتروشیمی منطقه ماهشهر را برگزار کرد لازم به ذکر است نگاه مثبت مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در توسعه و حمایت از امر  مقدس ورزش قابل تحسین است.

هیئت پینگ پنگ شهرستان بندر  ماهشهر با هماهنگی امور ورزش عملیات غیر صنعتی این دوره از مسابقات را با شرکت 11 تیم در دو گروه و بصورت دوره ای برگزار کرد که در نهایت از گروه یک این مسابقات به ترتیب عملیات غیر صنعتی و پتروشیمی بوعلی و از گروه دوم پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی تندگویان به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند.

در دیدار فینال این مسابقات عملیات غیر صنعتی با نتیجه 3 بر 1 از سد پتروشیمی بندرامام گذشت و قهرمان شد ، پتروشیمی بندرامام هم نایب قهرمان ایندوره از مسابقات شد.

خدایی,زلفی,علوی,فرهادی

در دیدار رده بندی پتروشیمی بوعلی با درخشش یونس عساکره توانست در یک بازی نزدیک و زیبا با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم پتروشیمی تندگویان بگذرد و عنوان سومی را کسب کند البته بازی درخشان فرزاد بوشهری زاده باعث شد دو تیم برای کسب عنوان سومی تا بازی پنجم و گیم پنجم با استرس مسابقه را دنبال کنند که این مهم از دیگر نکات مثبت برگزاری این دوره از مسابقات بود.

با نگاهی کارشناسانه میتوان از این دوره از مسابقات  به عنوان یکی از مسابقات فنی و زیبا ادوار قبلی یاد کنیم.

سرداوری این دوره از مسابقات به عهده وحید کاظمی نژاد بود

داوران و کادر فنی برگزاری این مسابقات به ترتیب آقایان : پرویز نوذری ، امین کاظمی نژاد ، پژمان بخشنده ، پویا حیاتی ، مسلم قنواتی ، سمیر زیاره و محمود راستی بودند.

اسامی بازیکنان :

عملیات غیر صنعتی : 1- قربانعلی زلفی 2- منصور علوی 3- شعبانلو 4- شریفی

پتروشیمی بندرامام : 1- هدایت الله فرهادی 2- فرهاد خدایی 3- رحمن شکوری 4- میثم دادخواه 5- امین آبادی 6- علیرضا فقیه زاده

پتروشیمی بوعلی : 1- محمد رضا شکارزاده 2- حیدر خضری 3- محمد رضا حاجی پور 4- هومن نقشینه 5- یونس عساکره 6- عباس غلامی

در پایان با وجود بازیهای درخشان از سوی کلیه بازیکنان اما یونس عساکره به خاطر تاثیر گذاری و شکست چندین بازیکن قوی و قدرتمند به عنوان پدیده این مسابقات معرفی شد.

یونس عساکره پینگ پنگ ماهشهر

در عکس ذیل صحنه ای زیبا بر مصداق جمله بالا در خصوص پویا کردن ورزش در نزد کارکنان و همچنین ایجاد یک فضای مناسب در جهت توسعه ورزش و دور کردن کارکنان از محیط های کاری که توسط اصغر نظری و شرکت عملیات غیر صنعتی ایجاد شده است را مشاهده میکنید.

رحمن شکوری

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • امین آبادی

    تاریخ : ۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    تبریک به همه دوستان که در این مسابقات شرکت کردن وممنون از زحمات بی دریغ آقای ایمان کاظمی نژاد


  • محمدرضا شکارزاده

    تاریخ : ۳ - اسفند - ۱۳۹۳

    از کلیه دست اندرکاران و برگزار کنندگان این دوره از مسابقات ،همچنین از کلیه همکاران عزیزی که به عنوان بازیکن یا مربی شرکت کردند سپاسگزارم. واقعاً جو دوستانه و با محبتی بود.


  • فرزاد kh

    تاریخ : ۴ - فروردین - ۱۳۹۴

    آقایون خسته نباشید


ارسال دیدگاه