دفعات بازدید: 1,915

تاریخ انتشار: 1393/12/01 - 23:11

خبری خوش : حل معضل ۳۵ ساله خوابگاه ورزشکاران بندرامام (ره)

خادم علی تهذیبی

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرامام (ره) گفت: پس از پیگیری‌های اکید و مستمر، خوشبختانه کلنگ خوابگاه ورزشکاران بندرامام (ره) زده خواهد شد تا معضلی ۳۵ ساله در ورزش این منطقه حل شود.

خادمعلی تهذیبی امروز  اظهار کرد: پس از پیگیری‌های اکید و مستمر در هفته‌های اخیر، خوشبختانه کلنگ خوابگاه ورزشکاران بندرامام (ره) زده خواهد شد تا معضلی ۳۵ ساله در ورزش این منطقه حل شود.

وی ضمن عذرخواهی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان بندرامام (ره)  به دلیل وجود کم و کاستی‌هایی در بخش ورزش شهرستان افزود: احداث سالن ویژه هنرهای رزمی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد از محل اعتبارات شورای راهبردی، اخذ نقشه خوابگاه از اداره کل و ابلاغ به عملیات با تامین از محل اعتبارات شورای راهبردی، تزریق مبالغی به هیئت‌های ورزشی و اخذ امتیاز تیم فوتبال در لیگ برتر استان از جمله اقدامات اداره ورزش و جوانان بندرامام (ره) از ابتدای سال جاری تاکنون است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرامام (ره) تصریح کرد: میزبانی و اعزام‌های متعدد مسابقات کشوری و استانی و اردوی تیم ملی، تزریق ۱۰ میلیون تومان به خانه جوان بندرامام، تکمیل تجهیزات اداری و سرمایشی اداره ورزش و راه‌اندازی و ساماندهی مطلوب و در حد امکان هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها به همراه تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز تیم‌ها و باشگاه‌ها از جمله دیگر اقدامات این اداره در سال جاری بوده است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • سهرابی

    تاریخ : ۱ - اسفند - ۱۳۹۳

    درود به تک تک زحمت کشان ورزش و البته خسته نباشید…
    خدا قوت


  • دیده بان

    تاریخ : ۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    بعد از این همه سال یکی اومد سربندر یه چهارتا کار انجام داد اونم اینقدر اذیتش کردند که استعفا داد و رفت واقعا ایراد کار کجاست


  • شعبانی

    تاریخ : ۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    باسلام. وخسته نباشی به مدیریت سایت که درهمه حال حضورداشتند…
    خداقوت دارید اقای تهذیبی….موفق وپایدارباشید


  • صادق

    تاریخ : ۶ - اسفند - ۱۳۹۳

    با سلام و خدا قوت به تمامی فعالان عرصه ورزش لطفا به مسائل فوتبال توجه بیشتری شود.ممنونم


ارسال دیدگاه