دفعات بازدید: 1,662

تاریخ انتشار: 1393/12/02 - 16:58

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال خوزستان+جدول

شاهین بندر ماهشهر

رقابت‌هاي هفته بيست‌ويكم ليگ‌برتر باشگاه‌هاي استان خوزستان با پيروزي شيرين خارج از خانه استقلال‌شوشتر و صعود اين تيم به صدر جدول به لطف شكست شهرداري دزفول پايان يافت.

در بازي‌هاي برگزار شده 21 گل از خط دروازه‌ها عبور كرد كه در چهار ديدار ميزبانان به پيروزي دست يافتند. ميهمانان در دو مسابقه به پيروزي رسيدند و يك ديدار نيز با تساوي خاتمه پذيرفت. در يكي از  ديدارهاي جذاب هفته جنوب باغملك در خانه از شهرداري شمس‌آباد پذيرايي كرد و در نهايت به پيروزي 2بر1 رسيد تا تنها تيمي باشد كه در مجموع دو ديدار از تيم خوب شهرداري 4 امتياز كسب كرده باشد. شاگردان البرز صيدالي با اين برد خود را به جمع مدعيان نزديك‌تر كردند. از سوي ديگر شاگردان ايرج رضايي كه نيم‌فصل اول را بدون شكست به پايان رساندند، سومين باخت فصل را متحمل شدند تا پس از هفته‌ها نيز صدر جدول را از دست بدهند. گل‌هاي تيم جنوب را سليمان پويا و عيسي موسوي به ثمر رساندند. موسوي علاوه بر زدن يك گل، يك پنالتي گرفت تا يكي از مهره‌هاي موثر جنوبي‌ها در اين پيروزي ارزشمند لقب بگيرد.

در همين چارچوب، استقلال شوشتر كه هفته‌هاي اخير كم‌فروغ ظاهر شده بود در خانه استقلال‌رامشير با تك گل اشكان صيفوري به پيروزي رسيد تا ضمن صعود به صدر جدول پس از 10 هفته ناكامي در خانه حريفان بالاخره برنده از زمين خارج شود. آبي‌پوشان رامشيري نيز چهارمين شكست خانگي فصل را م تحمل شدند تا از صعود به رده هفتم جدول باز بمانند. آبي‌هاي رامشيري در دقيقه 60 يك ضربه پنالتي را توسط عباس كرد‌زنگنه به هدر دادند، در دقيقه 90 نيز اين بازيكن باتجربه گلزني كرد اما كمك‌داور پرچم خود را به علامت آفسايد بالا برد و گل مردود اعلام شد. جدال دو تيم مدعي شاهين‌ماهشهر و جنوب‌سوسنگرد در پايان به تساوي 1بر1 انجاميد تا دو تيم فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست بدهند.

نكته جالب اينكه تساوي 1بر1 پنجمين بار براي جنوب و چهارمين بار براي شاهين در اين فصل رقم خورد؛ ولي شگفتي اين هفته در رامهرمز رقم خورد و استقلال اين شهر در مقابل ديدگان تماشاگران خود با يك گل مغلوب شهباز شادگان شد تا پس از 10 هفته باز هم طعم شكست را بچشد. شاگردان عساكره نيز با اين پيروزي خارج از خانه با روحيه‌اي مضاعف به ديدارهاي آتي خود خواهند پرداخت و تا حدودي به بقا در ليگ‌برتر اميدوار شدند.
در ديداري ديگر تيم سپاهان ايذه در مصاف با تيم قعرنشين كارگر شادگان 2 بر1 پيروز شد تا در خانه تيمي مقتدر نشان دهد. ضمن اينكه سپاهاني‌ها با اين برد ناكامي هفته‌هاي اخير را به دست فراموشي سپردند؛ اما شاگردان جواد زرگاني كه سقوط‌شان به ليگ يك حتمي شده تنها در شش ديدار اين فصل خود امتياز كسب نمودند. تيم اوج گرفته وقديمي پرسپوليس‌ويس پذيراي ماهان سوسنگرد بود و ضمن كسب پيروزي چهار برد در برابر حريف خود را آرام‌آرام به صدر جدول نزديك مي‌كند.

در آخرين ديدار هفته بيست‌و يكم نيز پارسيان بندرامام در مقابل ياران ماهشهر به برتري 3بر2 رسيد و در جدول يك پله صعود داشت اين چهارمين برد شاگردان مهدي قائد در نيم‌فصل دوم بوده و توانستند تا حدودي خود را از منطقه خطر جدول جدا سازند. 

*‌ شهباز بازنده شد

كميته انضباطي هيات فوتبال خوزستان راي به باخت 3برصفر شهباز شادگان مقابل پرسپوليس‌ويس داد.

از هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ‌برتر باشگاه‌هاي استان، شهباز شادگان در ديدار با پرسپوليس يك بازيكن غيرمجاز را در تركيب خود قرار داده بود؛ اما پس از اعتراض تيم پرسپوليس، كميته انضباطي كمتر از 72 ساعت پس از بررسي مدارك لازم تيم شادگاني را محكوم و نتيجه بازي 3برصفر به سود پرسپوليس اعلام كرد. گفتني است؛ اين ديدار بدون گل به پايان رسيده بود.

نتايج كامل ديدارهاي انجام شده هفته بيست‌ويكم ليگ‌برتر :

شاهين ماهشهر1- جنوب‌سوسنگرد1

استقلال‌رامشير صفر- استقلال‌شوشتر1

جنوب‌باغملك2- شهرداري شمس‌آباد1

پرسپوليس‌ويس4- ماهان‌سوسنگرد2

استقلال‌رامهرمز صفر- شهبازشادگان1

پارسيان بندرامام3- ياران ماهشهر2

سپاهان ايذه 2- كارگرشادگان1

جدول لیگ برتر فوتبال خوزستان

ارسال دیدگاه