دفعات بازدید: 787

تاریخ انتشار: 1393/12/05 - 16:16

حضور تیم پتروشیمی در هفته پایانی لیگ برتر شطرنج کشور

تيم پتروشيمي شهيد تندگويان ماهشهر در هفته پاياني ليگ برتر شطرنج كشور براي كسب نايب قهرماني اين دوره از رقابت​ها به مصاف حريفان خود مي​رود.

 

عبدالامير خطيب‌زاده، سرمربي تيم پتروشيمي شهيد تندگويان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان، اظهار كرد: در اين هفته از مسابقات كه از ششم تا هشتم اسفندماه به ميزباني تبريز برگزار مي​شود، با نمايندگان شيراز، مازندران، مشهد و تبريز بازي مي​كنيم.

 

وي بيان كرد: در حال حاضر در جايگاه دوم قرار داريم و با توجه به فاصله امتيازي​اي كه با تيم شهرداري تبريز داريم، دست​يابي به عنوان قهرماني سخت شده است و البته به اين معني نيست كه نيم​نگاهي به قهرماني نداريم.

 

سرمربي تيم شطرنج پتروشيمي شهيد تندگويان ماهشهر افزود: به هر حال با توجه به اين‌كه استان خوزستان پس از سال​ها در اين مسابقات شركت كرده است، فكر مي​كنم كسب نايب قهرماني بد نباشد و اميدوارم كه دست پر خارج شويم و حداقل يك جام را به خانه آوريم.

 

وي گفت: تيمي كه پشت​ سر ما قرار دارد، دانشگاه آزاد است كه تيمي ريشه​دار و قدرتي است و هر ساله چند بازيكن خوب و يكي دو استاد بزرگ را جذب مي​كند. تيم شهرداري تبريز هم كه صدرنشين است و از دو استاد بزرگ خارجي بهره مي​برد و آقايان قائم‌مقامي و گلي​زاده كه دو شطرنج​باز اصلي تيم‌ملي هستند نيز در اين تيم حضور دارند.

ارسال دیدگاه