دفعات بازدید: 1,523

تاریخ انتشار: 1393/12/06 - 14:50

مديرعامل باشگاه پتروشيمي: مذاكرات با حدادي ادامه دارد

شاپور یاوری

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: مذاکرات‌مان با حامد حدادی برای پیوستن به تیم ما در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور ياوري در گفت​وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا درباره چگونگي مذاكرات با حامد حدادي، اظهار كرد: مذاكرات​مان با حدادي ادامه دارد و البته هنوز به جاي خاصي نرسيده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اين‌كه حدادي از مهرام نيز پيشنهاد دارد، تا چند درصد احتمال مي​دهيد كه او به تيم شما ملحق شود؟ گفت: بستگي دارد كه طي مذاكرات تا چه حد بتوانيم نظرات هم را تامين كنيم و به هر حال ما دوست داريم كه با يكديگر كار كنيم.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام بيان كرد: كينگ‌دائو، تیم حدادی حداقل تا 14، 15 اسفندماه درگير بازي​هاي پلي‌آف است و اگر به فينال رسيدند مسابقات آن​ها تا 25، 26 اسفندماه طول مي​كشد. به هر حال به نظر مي​رسد اگر با وي به توافق برسيم، او را در دور برگشت در اختیار داشته باشيم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که تا چه اندازه از عملكرد تيم در سه مسابقه اول لیگ حرفه‌ای رضايت داشته​ايد؟ گفت: تاكنون مشكلي نداشته​ايم و بدون دردسر اين سه مسابقه را پشت سر گذاشته​ايم.

ياوري درباره میزان رضايتش از متيف، سرمربي خارجي تيمش و اين‌كه با آمدن اين مربي تا چه اندازه به اهدافي كه مدنظرشان بوده است، رسيده​اند؟ خاطرنشان‌كرد: از سرمربي تيم رضايت داريم و تاكنون به آن‌چه مي‌خواستيم رسيده​ايم ولي زود است که در این زمینه نظر بدهیم تا ببينيم به آن چه مي​خواهيم می‌رسیم يا خير و راه بسياري پيش رو داريم.

وي در پايان درباره ديدار آينده اين تيم مقابل دانشگاه آزاد، گفت: هر دو تيم شرايط مشابه​اي دارند. دانشگاه آزاد ميزبان است و مي​خواهد از ميزباني‌اش استفاده كند و ما هم مي​خواهيم از عناوين​مان دفاع كنيم و به همين دليل بازي خاص مي​شود و بايد ديد در زمين چه اتفاقي خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه