دفعات بازدید: 893

تاریخ انتشار: 1393/12/11 - 17:08

نایب قهرمانی تيم شطرنج پتروشيمي شهيد تندگويان در لیگ برتر کشور

شطرنج ماهشهر

 

تيم شطرنج پتروشيمي شهيد تندگويان ماهشهر در پايان ليگ برتر كشور به عنوان نايب‌قهرماني رسيد.

هفته پاياني اين رقابت​ها از پنجم تا هشتم اسفندماه به ميزباني تبريز برگزار شد كه در پايان تيم شهرداري تبريز به مقام قهرماني رسيد، پتروشيمي شهيد تندگويان ماهشهر نايب‌قهرمان شد و دانشگاه آزاد به مقام سوم رسيد.

 

خطیب زاده گفت :  تيم ما بعد از چند سال در اين پيكارها حضور پيدا كرد. 80 درصد از اعضاي تيم​مان از شطرنج​بازان بومي استان بودند. بودجه​اي كه صرف تيم شده بود محدود بود و ما از نظر بودجه ششمين تيم در ليگ برتر بوديم ولی خدا را شکر جايگاه خيلي خوبي را به دست آورديم و واقعا ما حدس نمي​زديم كه بتوايم در ليگ به اين مقام برسيم.

 

مربي تيم پتروشيمي شهيد تندگويان ماهشهر در ارزيابي از سطح مسابقات گفت: سطح مسابقات از لحاظ كيفي بالا بود. البته اين كيفيت نسبت به گذشته يك مقدار پايين آمده بود اما به هر حال شطرنج‌بازهاي خوبي در اين رقابت​ها شركت كردند و مسابقات در سطح نسبتا خوبي برگزار شد.

 

وي در پايان بيان كرد: به طور يقين هدف ما اين است كه در سال آينده يك تيم در ليگ برتر داشته باشيم؛ چرا كه حضور در ليگ شطرنج خود يك نماد است و مي​تواند الگويي براي جوانان و نوجوانان باشد كه در آينده بيايند و در مسابقات شركت كنند.

ارسال دیدگاه