دفعات بازدید: 1,045

تاریخ انتشار: 1393/12/11 - 18:57

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی فرزندان بهداشت و درمان نفت

ورزش ماهشهر

سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی فرزندان کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور دکتر عباس زارع سرپرست بهداشت و درمان ، حسن قشقایی رئیس خدمات پشتیبانی و دکتر نیسی رئیس سلامت کار و HSE در روز جمعه 08/12/93 رأس ساعت8:30 صبح در زمین چمن بیمارستان صنایع پتروشیمی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، این مسابقات در مقاطع سنی و تحصیلی مهدکودک تا سوم راهنمایی(نهم متوسطه) ، توسط امور ورزش و هیئت برگزاری به مرحله اجراء در آمد.

پس از تلاوت روح بخش آیاتی چند از کلام اله مجید توسط فرزند خردسال یکی از کارکنان و شنیدن سرود ملی کشور عزیزمان ، مسابقات از کمترین رده سنی به ترتیب در دو گروه مجزا (دختر و پسر) از ساعت 8:30 آغاز شد و در ساعت 11:30 به اتمام رسید.

در ادامه پس از برگزاری مسابقات فرزندان در رده های مهدکودک تا نهم متوسطه، یک دوره مسابقات دوومیدانی در سه رده سنی جهت آقایان و دو رده سنی جهت خانمها برگزار گردید که دکتر عباس زارع در رده سنی بالای 45 سال و دکتر حسن نیسی نیز در رده سنی بالای 35 سال همراه با سایر همکاران شرکت نمودند. همچنین مسابقه دو با گونی نیز بصورت سمبلیک و جذاب جهت رفع خستگی تماشاچیان انجام شد.

در این دوره از مسابقات تعداد شرکت کنندگان 15% نسبت به سالهای گذشته افزایش داشت که نشاندهنده علاقمندی و استقبال کارکنان و خانواده های ایشان به برگزاری چنین مسابقات و همایشهایی است.

در پایان به پاس حضور پرشور کارکنان و فرزندانشان در این مسابقات و در جهت ارزش نهادن به کانون خانواده به قید قرعه به تعداد 35 خانواده از شرکت کنندگان جوایزی توسط هیئت برگزاری اهدا شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • جانباز مجید قاسم زاده

    تاریخ : ۱۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    باسلام احترما ضمن تشکر از مدیریت محترم ان سازمان وقدردانی از مسول محترم ورزش ان سازمان که همواره مشوق ایجانب جانباز 50درصد حاج مجید قاسم زاده از شر کت خوارزمی بندر امام میباشم توفیق روز افزون همگی را از خداوند منان خواستارم ارتمند همه ورزشکاران گل ایران زمین


ارسال دیدگاه