دفعات بازدید: 2,499

تاریخ انتشار: 1393/12/16 - 16:56

ساخت سالن ورزشی بانوان در سال 94 و تقدیر نماینده مجلس از تهذیبی

جلسه ورزش بانوان ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر صبح دیروز جلسه ای با حضور حاج حبیب آقاجری نماینده محترم مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه،با حضور جناب اقای خادم علی تهذیبی رئیس محبوب و فعال اداره  ورزش و جوانان بندر ماهشهر،سرکار خانم سهیلا وشاحی رئیس امور ورزش بانوان ماهشهر و حضور جمع کثیری از مربیان ، روسا و نائب رئیسان کمیته های مختلف ورزشی بانوان تشکیل شد.

این جلسه با مطرح کردن مسائل و مشکلات مختلفی در حوزه ورزش بانوان از جمله نبود سالن اختصاصی چندمنظوره جهت بانوان،اختصاص فضای سبز و پارک جهت بانوان برای ورزش پیاده روی،پیگیری مساله حق بیمه مربیان ،استقبال از رشته های جدید و همچنین روی کار امدن رشته های ورزشی جدید از جمله قایقرانی در سطح ماهشهر،اختصاص بودجه برای ورزش ماهشهر علی الخصوص ورزش بانوان دنبال شد.

ضمن اینکه جناب آقای آقاجری با عرض تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد : در سال 1394 ساخت سالن ورزشی بانوان به صورت اختصاصی مصوب خواهد شد تا دیگر بانوان در خصوص سالن ورزشی مشکلی نداشته باشند.

آقاجری بیان کرد : در این مدت جناب تهذیبی پیگیری های مستمری را در خصوص ورزش شهرستان با بنده داشته که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر کنم.

 حبیب آقاجری در پایان افزود : جامعه بدست زنان پرورش می یابد و پشت سر هر مرد موفق همیشه یک زن بوده است.

احمد ثابت

ورزش ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • حیات نوشادی

    تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۳۹۳

    ان شاالله که تصمیمات اتخاذشده عملی بشه و روز به روز شاهد پیشرفت ورزش ماهشهر و بخصوص ورزش بانوان باشیم.تشکر میکنم از عزیزانی که این امکان رو برای مربیان و ورزشکاران بوجود آوردند تا با نماینده مردم دیدار داشته باشیم.


ارسال دیدگاه