دفعات بازدید: 1,136

تاریخ انتشار: 1393/12/19 - 17:12

شاوردی : بردمان برابر ثامن پيش‌ زمينه‌اي براي قهرماني بود

 

مربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام گفت: بازي با ثامن مشهد را طوفاني آغاز كرديم و پیروزی در این دیدار پيش​زمينه​اي براي قهرماني‌مان بود.

 

خضير شاوردي در گفت​وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: بازي خوب بود و بازيكنان​مان خوب بازي كردند و هم‌‌قسم شده بودند كه شرايط خوبي در اين ديدار داشته باشند و خوشبختانه موفق شدند که كار بزرگي انجام دهند. اين پيروزي پيش​زمينه​اي براي قهرماني‌مان بود.

 

وي با بيان این‌که بازيكنان​مان بازي را طوفاني شروع كردند، گفت: شروع ما از كوارتر نخست خوب بود و تمام بازيكنان​مان خيلي خوب كار كردند و تا كوارتر چهارم نيز از حريف جلو بوديم. سرمربي خارجي تيم نيز از تمام بازيكنان راضي است. بازيكنان​ ما در این ديدار از خود مايه گذاشتند و با تمام توان بازي كردند.

 

مربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام در ارزيابي​اش از تيم ثامن مشهد، عنوان‌کرد: ثامن تيم خوب و شايسته‌اي است و از بازيكنان بزرگي بهره مي​برد و البته بايد بگويم پتروشيمي نیز بازيكنان مطرحي در اختيار دارد و عملكرد ما تا این جاي مسابقات خوب بوده است.

 

وي با اشاره به جذب یک بازیکن خارجی جدید، گفت: روز گذشته در بازي با ثامن موفق ‌شديم از بازيكن استراليايي​مان كه بسيار خوب و به تازگي آن را جذب كرده​ايم، استفاده كنيم. عملكرد او خوب و رضايت‌بخش بود. اين بازيكن در پست پنج كار می‌کند و سابقه حضور در تركيه را هم داشته است.

 

شاوردي در پيش​بيني​اش از قهرماني اين تيم در ليگ حرفه​اي ايران، گفت: اگر مشكلاتي براي‌مان پيش نيايد مي​توانيم به قهرماني برسيم؛ چرا كه از روز اول، شروع​مان براي قهرماني بود و ما و مديريت سعي و تلاش​مان را مي​كنيم تا به اين مهم برسيم. كار سختي داريم ولي با مديريت و مربي حال حاضرمان مي​توانيم كار بزرگي انجام دهيم.

 

وي در پايان درباره ديدار آينده تيمش مقابل هفت الماس قزوين، عنوان‌كرد: يقينا بازي خوبي خواهد شد تا تيم ما براي ديدار با مهرام آماده​تر شود.

ارسال دیدگاه