دفعات بازدید: 2,017

تاریخ انتشار: 1393/12/27 - 12:36

یخچالی: اولین باری بود که چنین رفتاری در زمین داشتم/ از میتف عذرخواهی می کنم

yakhchali

بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی که به خاطر عصبانیت از فریادهای میتف با فریاد درخواست تعویض خروج از بازی در جریان بازی با مهرام را داشت، تاکید کرد: حتما به سراغ سرمربی رفته و از او عذرخواهی می کنم.

بهنام یخچالی بازیکن جوان تیم پتروشیمی بندرامام که در بازی با مهرام به خاطر امتناع از بازی و رفتن به رختکن بعد از درخواست تعویض اجباری جلب توجه کرده بود، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این مورد توضیح داد: بازی حساس بود. ضربان قلبم بالا بود و این اتفاقات در مسابقه پیش می آید. این اولین بارم بود که چنین رفتاری را در زمین داشتم و حتما از مربی به خاطر برخوردم معذرت خواهی می کنم.

وی که در مقابل فریاد میتف به گوشه زمین رفته و درخواست تعویض کرده بود، گفت: در حالی که 4 ثانیه از حمله وقت باقی بود، توپ در گوشه زمین دستم بود که یک دریبل زدم و به اکبری پاس دادم. اتفاقا خود میتف به من می گفت که پاس بده و من هم همان کار را انجام دادم اما بعد از آن عصبانی شد و داد زد که باید به کسی دیگر پاس می دادم. شرایط حساس بازی هم روی من تاثیر گذاشته بود و آن واکنش را نشان دادم.

یخچالی در مورد شرایط بازی با مهرام گفت: می دانستیم که بازی سخت است اما از برد خود هم مطمئن بودیم، چون تیم هماهنگتر شده است. برخلاف بازی با دانشگاه آزاد که هماهنگ نبودیم و یک باخت دادیم.

وی ادامه داد: زمانی که مربی تیم عوض شد برای بازیکنان کمی طول کشید که با سیستم های جدید آشنا شوند. بازی با مهرام هم آخرین بازی نیم فصل بود که بعد از آن فرصت بهتری برای بهتر شدن شرایط با آمدن بازیکنان خارجی داریم.

ارسال دیدگاه