دفعات بازدید: 1,909

تاریخ انتشار: 1393/12/27 - 12:39

مربی تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام: بهتر از مهرامی‌ها ظاهر شدیم

مربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از پیروزی برابر مهرام، گفت: بازيكنان ما خيلي بهتر از مهرامي​ها ظاهر شدند و توانستيم به پيروزي برسيم.

خضير شاوردي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- درباره آخرين بازي دور رفت ليگ حرفه​اي ايران، اظهاركرد: بازي سخت بود ولي بازيكنان ما خوب كار كردند. ما پس از بازي با مشهد تمركزمان را روي بازي با مهرام گذاشته بودیم و طي 10 روز اخير خيلي خوب تمرين كرديم و توانستيم روي نقاط ضعف​مان بيشتر کار كنيم، ضمن اين‌كه روي نقاط قوت مهرام هم كار كرديم و توانستيم موفق شويم.

وي خاطرنشان‌كرد: كارهاي دفاعي و حمله​اي تيم ما خيلي بهتر شده است و در اين بازي بازيكنان ما خيلي بهتر از مهرامي​ها ظاهر شدند. تيم ما كوارتر اول را بد شروع كرد ولي پس از آن، كمي بازي را آناليز كرديم و با كار كردن روي نقاط ضعف​مان، توانستيم در كوارترهاي دوم تا چهارم بهتر كار كنيم.

مربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام افزود: اين بازي خيلي حساس بود و ما برای رسیدن به پیروزی تمام سعي و تلاش​مان را كرديم و البته مهرامي​ها نيز بسيار تلاش كردند كه بازي را ببرند ولي بازيكنان ما از جمله جمشیدی و آفاق در ثانيه​هاي پاياني مسابقه خيلي بهتر كار كردند و توانستيم نتيجه را به سود خودمان به پايان برسانيم.

وي در ادامه خاطرنشان‌كرد: با توجه به اين‌كه دور رفت مسابقات به پايان رسيده است، تيم استراحت دارد و تمرينات ما مجددا از پنجم فروردين ماه آغاز خواهد شد. عملكرد تيم‌مان نیز در دور رفت به جز شكستي كه مقابل دانشگاه آزاد كسب كرديم، رضايت‌بخش بود. ان‌شاالله سال 94، سال خوبي براي تيم و مجموعه پتروشيمي بندرامام باشد و شروع خوبي داشته باشيم و قهرمان شويم.

ارسال دیدگاه