دفعات بازدید: 830

تاریخ انتشار: 1394/01/21 - 20:11

رییس هیات ورزش‎های همگانی خوزستان: ورزش، پزشکی برای سلامتی است

حمید سالمی

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: ورزش می تواند پزشکی بدون صدور نسخه برای سلامتی باشد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حمید سالمی در همایش بزرگ پیاده روی اهواز که امروز، جمعه برگزار شد اظهار کرد: با پیشنهاد هیات ورزش های همگانی استان و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین موافقت فدراسیون ورزش های همگانی، موفق شدیم اولین همایش پیاده روی فدراسیون را برای مردم خوزستان و شهر اهواز ثبت کنیم که این برای هیات ورزش های همگانی استان یک موفقیت بزرگ در سال جدید محسوب می شود.

 وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شهروندان اهوازی این هدیه را از ما پذیرفته باشند. حضور خوب مردم ورزش دوست اهواز، خستگی تلاش های شبانه روزی تمام مسوولان استان را برای برگزاری این همایش از تن شان خارج کرد.

 رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان عنوان کرد: امیدوارم در آینده و همچنین سال جاری بتوانیم طبق تقویم ورزشی هیات، برنامه های مدونی را که برای ورزش همگانی و جذب شهروندان خوزستانی به ورزش داریم، به نحو احسنت اجرا کنیم و با تلاش و حمایت مسوولان شاهد حضور این چنینی مردم در ایستگاه های شور و نشاط ورزش صبحگاهی و عصرگاهی باشیم. ورزش مطمئنا می تواند پزشکی بدون صدور نسخه برای سلامتی باشد.

**************************************************************************************

نایب‎رییس فدراسیون: هیات ورزش‎های همگانی خوزستان الگویی برای دیگر استان‎ها است

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی، خوزستان را از فعال ترین هیات های استانی و به عنوان الگوی فعالیت برای دیگر هیات های استانی دانست.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمدرضا دوست‎محمدی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی اهواز که امروز، جمعه برگزار شد با گرامی داشت سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی اظهار کرد: خوشحالیم که اولین برنامه فدراسیون همگانی پس از انتخابات ریاست فدراسیون در سال 94 به خوزستان و مردم خوب شهر اهواز اختصاص یافت. این شهر یادآور رشادت ها، ایستادگی مردم و شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس است.

 

وی گفت: امیدوارم چنین برنامه باشکوهی برای ورزش همگانی در سراسر کشور نیز برگزار شود و جا دارد هیات ورزش های همگانی خوزستان که انصافا فعال ترین هیات استانی فدراسیون است را به عنوان الگوی فعالیت برای دیگر هیات های استانی معرفی کنیم.

 

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی بیان کرد: امروز این استقبال و این حضور در سالروز ولادت پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) را به فال نیک می گیریم و لازم است اعلام کنیم فدراسیون ورزش های همگانی با انتخاب مجدد دکتر مجدآرا به عنوان رییس فدراسیون، برنامه های بسیار خوب و مدونی برای سال 94 خواهد داشت.

 

وی در پایان از حضور مسوولان استانی و شهری که برای برگزاری این همایش تلاش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه