دفعات بازدید: 1,307

تاریخ انتشار: 1394/01/26 - 18:25

یاوری : حضور «گیبسون» در تیم پتروشیمی بندر امام منتفی شد

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه بندرامام

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: حضور «جاناتان گیبسون» در تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دلیل مصدومیت دوباره این بازیکن منتفی شد.

شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: جاناتان گیبسون بازیکن آمریکایی فصل گذشته تیم پتروشیمی بندر امام که نقش بسیار عمده‌ای نیز در قهرمانی این تیم ایفا کرد، قرار بود برای ادامه لیگ حرفه‌ای امسال به جمع بازیکنان بپیوندد.

وی ادامه داد: قرارداد این بازیکن نیز امضا و ویزای وی نیز صادر شده بود و گیبسون در آستانه حضور در تیم پتروشیمی بندر امام قرار داشت، اما در آخرین تمرین از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و باید سه هفته به استراحت بپردازد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: به این ترتیب احتمال حضور این بازیکن در تیم بسکتبال پتروشیمی بسیار کم است و باید هرچه سریع‌تر به فکر گزینه مناسب دیگری باشیم.

یاوری متذکر شد: هرچند هنوز امید خود به حضور گیبسون را نیز به طور کامل قطع نکرده‌ایم و چنانچه مصدومیت این بازیکن رفع شود احتمال پیوستن وی به تیم وجود دارد که البته احتمال تحقق این موضوع بسیار اندک است.

وی در پایان اضافه کرد: در هر صورت تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با تمام توان به کار خود ادامه خواهد داد و تلاش ما قهرمانی در لیگ حرفه‌ای و شاد کردن دل هواداران پر تعداد این تیم است.

gibson

ارسال دیدگاه