دفعات بازدید: 3,941

تاریخ انتشار: 1394/01/29 - 17:56

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی فراورش به شکلی شایسته برگزار شد

پیاده روی خانوادگی فراورش

در یک هوای خوب بهاری همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی فراورش به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی فراورش روز گذشته از پل فرودگاه با حضور بیش از هزار شرکت کننده آغاز و تا دریاچه نمک بندر ماهشهر ادامه یافت مسیر این پیاده روی ۵ کیلومتر بود.

در این همایش مسابقاتی نظیر پنالتی فوتبال (گل کوچک) و دو میدانی فرزندان و خانواده کارکنان به شکلی زیبا و با هیجان برگزار شد.

برنامه ریزی خوب این همایش با شکوه توسط ناصر دهقان رئیس فعال و زحمتکش امور ورزش پتروشیمی فراورش و اعضاء کمیته ورزش فراورش و کمیته برگزاری به ویژه مهرشاد زارعیان بود که انصافا به شکلی زیبا و با نظم به انجام رسید ضمن اینکه امور ورزش پتروشیمی فراورش در اقدامی نو و پسندیده از ماه های قبل به صورت هفتگی همایش های مختلف پیاده روی خانوادگی را در نقاط مختلف از جمله شهرک بعثت ، ناحیه صنعتی ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) برگزار و سازماندهی کرده است.

دو فرزندان فراورش

اتفاقات جالب این همایش :

*رضا غلامی پیشکسوت فوتبال ماهشهر در اقدامی زیبا مسابقات پنالتی را برگزار کرد که در مسابقات پنالتی فوتبال ، نوجوانان با شوقی وافر برای رسیدن به عنوان قهرمانی با هم رقابت میکردند.

** برگزاری مسابقات جمع اعداد!!! مجری توانمند این برنامه در اقدامی جالب مسابقه ای را تحت عنوان جمع اعداد اجرا کرد که این اجرا هم مورد پسند حاضرین در این همایش بود.

*** در این همایش افراد مختلفی از کودکان و سالمندان حضور داشتند که این مهم نشان میدهد توسعه ورزش همگانی برای تمامی اقشار مختلف تاثیر گذار و ضروری است.

در پایان این همایش طی مراسمی قرعه کشی و تقدیم جوایز با حضور مسعود سیاهپور رئیس با اخلاق و محبوب امور ورزش پتروشیمی بندرامام ، بهنام خالقی رئیس بهره برداری پتروشیمی فراورش ،ناصر دهقان رئیس امور ورزش فراورش، کبری مرهونیان مسئول ورزش بانوان فراورش و آقایان نادی خلف و چرامی از مسئولین پتروشیمی فراورش به انجام رسید.

وحید کاظمی نژاد مدیر مسئول پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر به دعوت امور ورزش پتروشیمی فراورش در این همایش با شکوه حضور داشت و از نزدیک شاهد برگزاری این همایش بود.

مسئولین فراورش

توزیع جوایز برای شرکت کنندگان خانواده ها

کارکنان پتروشیمی فراورش پتروشیمی بندرامام

خانواده های کارکنان پتروشیمی ماهشهر

پنالتی فوتبال ماهشهر پترو

ورزش ماهشهر

ارسطور فرجی کارمند پتروشیمی بندرامام

ورزش پتروشیمی بندرامام

خوزستان ماهشهر ورزش

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • وحید (مجری برنامه پیاده روی)

    تاریخ : ۲۹ - فروردین - ۱۳۹۴

    با تشکر از آقای کاظمی نژاد بخاطر پوشش مناسب اخبار مربوط به این برنامه و تهیه عکسهای زیبا
    و عرض خسته نباشید مجدد به برادر ارجمند جناب آقای دهقان


  • علي چراغي

    تاریخ : ۳۰ - فروردین - ۱۳۹۴

    باتشكر از عكسهايي كه توي سايت گذاشته ايد ولي اي كاش عكسهاي بيشتري ميگذاشتيد


ارسال دیدگاه