دفعات بازدید: 2,444

تاریخ انتشار: 1394/01/31 - 14:58

شهردار چمران خبر داد : برگزاری «همایش بزرگ پیاده‌روی» در شهر چمران

بریحی شهردار چمران

شهردار شهر چمران گفت: «همایش بزرگ پیاده‌روی» در شهر چمران برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان پخش خواهد شد.

ابراهیم بریحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط و فرهنگ‌سازی سلامت عمومی شهرداری چمران همایش بزرگ پیاده‌روی را با مشارکت اعضای شورای شهر برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: پیاده‌روی ورزشی همگانی است که همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند و به همین دلیل شهرداری چمران برای توسعه سلامت عمومی این برنامه را مدنظر خود قرار داده است.

شهردار چمران ادامه داد: این همایش روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 7 صبح، از محوطه جنب مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا مجموعه بزرگ ورزشی شهرداری چمران ادامه خواهد داشت.

بریحی‌نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان پخش خواهد شد و به قید قرعه نیز به شرکت‌کنندگان در همایش جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

شهردار چمران در پایان متذکر شد: شرکت‌کنندگان باید تا پیش از برگزاری همایش با ارسال نام، نام خانوادگی و کد ملی خود به سامانه پیامکی 10007872 در این برنامه ثبت نام کنند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ولید

    تاریخ : ۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    کمال تشکر وقدردانی را از شهردارمحترم شهر شهید چمران را داریم و همیشه نگاه مثبت به ورزش و توسعه ان دارند انشالله به امید موفقیت


ارسال دیدگاه