دفعات بازدید: 1,346

تاریخ انتشار: 1394/01/31 - 15:02

لیگ دسته سوم کشور : صدرنشین مسابقات در ماهشهر شکست خورد

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر

در هفته شانزدهم دور برگشت لیگ فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور، شهرداری ماهشهر با یک گل آرمان کارا شیراز را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته شانزدهم دور برگشت لیگ فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور، تیم آرمان کارا شیراز را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار که صبح امروز در استادیوم شهدای بندرماهشهر برگزار شد، زردپوشان ماهشهری موفق شدند با یک گل از سد آرمان کارا شیراز صدرنشین مسابقات عبور کنند.

در نیمه نخست این دیدار، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر برتر ازحریفش ظاهر شد، و خیلی زود توانست دروازه تیم آرمان کارا شیراز را باز کند. در دقیقه پنج بازی عباس قاسمی گل برتری تیم شهرداری را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز دو تیم هجوم‌های پراکنده‌ای را برروی دروازه‌های یکدیگر تدارک دیدند و یک بار نیز ضربه کاوه مختاری مهاجم تیم شهرداری به تیرک دروازه حریف برخورد کرد در دقایق پایانی تلاش تیم آرمان کارای شیراز بدون اثر ماند تا تیم شهرداری مزد برتری خود را با یک گل جشن بگیرد.

داود مهرابی قضاوت این دیدار را با کمک رضا درویشی و سید مهدی امامی بر عهده داشت و عبدالرضا آلبوغبیش به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشت، در جریان این مسابقه، سید مسعود حیاتی، کاوه مختاری و مسلم فارسونی از تیم شهرداری ماهشهر بازیکنان اخطاری این دیدار بودند که از سوی داور با کارت زرد جریمه شدند.

شاگردان عزیز فریسات در تیم شهرداری ماهشهر با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار حساس و نفس گیر در حال حاضر با کسب 30 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی ایستادند و تیم آرمان کارا شیراز با فاصله یک امتیازی نسبت به تیم شهرداری صدرنشین است.

از نکات جالب توجه این مسابقه ناظر مسابقه بهرام سعیدی از ورود اعضای شورای شهر و شهردار به داخل زمین چمن استادیوم جلوگیری به‌عمل آورد.

با توجه به حساسیت بازی استقبال خوبی از سوی علاقمندان به فوتبال صورت گرفته بود که با شوروهیجان خاصی تیم شهرداری را تشویق می‌کردند.

یوسف حیدری مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر از روی سکوها این دیدار را تماشا کرد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مومن زاده

    تاریخ : ۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    گزارش دوست و همكار عزيزم يونس عبادي كه در خبرگزاري فارس .پايگاه خبري خورنا و روزنامه خبرورزشي خوزستان و هفته نامه كارون ورزشي فعاليت ميكند.باعث سرور و شادي ست.جا دارد بخاطر گزارش زيباي ايشان كه همواره واقعيت ها را منعكس ميكنند و وابسته به هيچ جايي نيست تشكر كنم…اما در مورد عدم ورود اعضاي شورا و شهردار بايد يك خسته نباشيد به ناظر هيات فوتبال گفت بابد مسولان پشت درهاي بسته بمونند شايد فرجي بشه درجهت احداث جايگاه ويژه استاديوم …..از برادر كاظمي نژاد هم ممنونم.باتشكرمومني


ارسال دیدگاه