دفعات بازدید: 2,693

تاریخ انتشار: 1394/02/01 - 2:03

خالقی : امور ورزش پتروشیمی فراورش فعالیتی چشمگیر در توسعه ورزش داشته است

بهنام خالقی رئیس بهره برداری پتروشیمی فراورش

بهنام خالقی رئیس بهره برداری پتروشیمی فراورش در همایش پیاده روی خانوادگی پتروشیمی فراورش بیان کرد : امروز در یک هوای مطلوب کارکنان و خانواده های کارکنان 5 کیلومتر پیاده روی داشتند که این مهم میتواند در سلامت آنها تاثیر بسزایی بگذارد.

خالقی عنوان کرد : امور ورزش پتروشیمی فراورش که فعالیتی چشمگیر در توسعه ورزش در بین اقشار مختلف دارد پیش از برگزاری این همایش با شکوه در نقاط مختلف شهرستان بندر ماهشهر ، شادگان و آبادان نیز برنامه های خوبی را در این خصوص اجرا کرده است و بصورت هفتگی همایش های مختلف پیاده روی را برگزار میکند.

رئیس بهره برداری پتروشیمی فراورش در خصوص تاثیر برگزاری اینگونه همایش ها به خبرنگار ما گفت : برگزاری اینگونه همایش ها باعث بیشتر شدن انگیزه کارکنان و خانواده های کارکنان میشود و میتواند در سلامت آنها تاثیرات بسازیی داشته باشد.

بهنام خالقی در پایان افزود : با توجه به اینکه جناب آقای مهندس زمانی بخش مدیرعامل ورزشی و ورزش دوست این پتروشیمی نگاه ویژه ای به بحث ورزش و سلامت کارکنان این مجموعه دارد و با توجه به عملکردهای مثبت و برنامه ریزی خوب امور ورزش قصد داریم گام های موثری را در این مهم برداریم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ولید

    تاریخ : ۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    باشگاه وحدت چمران ماهشهر از حمایتهای بی دریغ شرکت فراورش در سال گذشته در لیگ برتر بخصوص جناب مهندس سیاهپور و جناب مهندس دهقان رئیس امور ورزش فراورش جا دارد تشکر کنم و ارزوی توفیق را داریم

    روابط عمومی باشگاه وحدت چمران ماهشهر


ارسال دیدگاه