دفعات بازدید: 1,812

تاریخ انتشار: 1394/02/12 - 22:53

یاوری : مهران حاتمی به پتروشیمی بندر امام بازگشت

مهران حاتمی

مهران حاتمی که حدود سه سال هدایت تیم بسکتبال پتروشیمی را برعهده داشت و پس از ناکامی این تیم در لیگ ملی در رسیدن به مقام قهرمانی از کار خود برکنار شد بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار کرد: بوبان میتف مربی مقدونیه‌ای هدایت پتروشیمی را در لیگ حرفه‌ای برعهده داشت که پس از بازی روز گذشته مقابل هفت‌الماس قزوین از کار خود برکنار شد و مهران حاتمی سرمربی شد.

شاپور یاوری افزود: ما پس از اینکه مهران حاتمی را برکنار کردیم و میتف را آوردیم قصد داشتیم به تیم شوک وارد کنیم اما متأسفانه این کار جواب نداد و کارها با این مربی آن طور که می‌خواستیم خوب پیش نرفت به همین دلیل تصمیم گرفتیم حاتمی را دوباره بازگردانیم و امیدوارم با حضور دوباره او بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی یادآور شد: پیش از این نیز الکساندر ماریچ بازیکن استرالیایی تیم بسکتبال باشگاه با نظر سرمربی از این تیم جدا شده بود.

یاوری خاطرنشان کرد: ماریچ در نیم فصل دوم لیگ حرفه‌ای به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست ولی پس از نمایش نه چندان مطلوب از این تیم جدا شد، این بازیکن استرالیایی که در پست پنجم بازی می‌کرد نتوانست انتظارات سرمربی و کادر فنی را برآورده کند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: به دنبال جذب دو بازیکن خارجی هستیم تا در مرحله پلی‌آف، نتایج قابل قبولی کسب کنیم که این دو بازیکن خارجی جدید در یکی دو روز آینده به ایران خواهند آمد.

وی در پایان بیان کرد: بازیکنان خارجی پس از تایید سرمربی تیم جذب شده و بازیکنی که شرایط لازم را کسب کند، با وی قرارداد بسته می‌شود.

پتروشیمی بندر امام در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ حرفه‌ای بسکتبال دوشنبه در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر، میزبان مهرام تهران است.

ارسال دیدگاه