- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

بخشنده : مسابقات تنیس‌روی‌میز امید و دسته برتر خوزستان برگزار شد

امیر بخشنده

رقابت‌های تنیس‌روی‌میز امید و دسته برتر خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: مسابقات دسته برتر استان روز گذشته (شنبه) با حضور 11 بازیکن برتر خوزستان در اهواز برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در پایان این مسابقات، پژمان بخشنده و علی جابری هر دو از اهواز به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و حسین دانشیار از دزفول سوم شد. نیما سلیمانی از ایذه، امین کشتکار از اهواز، علی بهمنی از رامهرمز، محمدی نصیری از اهواز و سیداحمد علوی از شوش به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند و در دسته برتر استان باقی ماندند.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان افزود: سامان زلکی‌نژاد و اشکان ادهمی هر دو از اهواز و ابراهیم میراحمدی از رامهرمز به دسته یک استان سقوط کردند. همچنین مسلم قنواتی و مرشاد سرلک هر دو از اهواز به دلیل عدم حضور در این مسابقات به دسته یک خوزستان سقوط کردند.

وی در ادامه درباره نفرات برتر مسابقات امید خوزستان، گفت: این مسابقات با عنوان جایزه بزرگ روز جمعه (یازدهم اردیبهشت‌ماه) با حضور 50 نفر در اهواز برگزار شد.

بخشنده بیان‌کرد: در پایان این رقابت‌ها مهدی نصیری از اهواز قهرمان شد، نیما سلیمانی از ایذه در جایگاه دوم قرار گرفت و علی بهمنی و حسین دانشیار به ترتیب از رامهرمز و دزفول به صورت مشترک سوم شدند.