دفعات بازدید: 984

تاریخ انتشار: 1394/02/16 - 19:30

رده سومی هیات نجات غریق خوزستان در ارزیابی کشوری

در ارزیابی عملکرد سال ۹۳ هیات​های نجات غریق سراسر کشور از سوی فدراسیون، هیات خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

حر حاجیان، رئیس هیات نجات غریق استان  اظهارکرد: در این ارزیابی، هیات استان پس از هیات​های تهران و توابع تهران جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه گفت: بحث فدراسیون نجات غریق با سایر فدراسیون​ها متفاوت است و هیات​ها با توجه به فعالیت در بخش​های همگانی و آموزشی، ارزیابی می​شوند و خوزستان نیز در سال ۹۳ روی این مقوله به ویژه در بخش آموزش مدیران، مسایل بهداشتی و برگزاری کلاس‌های نجات غریق، آب درمانی و غواصی فعالیت خوبی داشت و در این بخش​ها بسیار قوی‌تر از کل کشور کار کردیم.

رییس هیات نجات غریق خوزستان افزود: البته تمرکز هیات علاوه بر بخش آموزش، روی بخش قهرمانی هم بود و در سال گذشته در این بخش کارهایی انجام دادیم که از جمله آن می‌توان به برگزاری لیگ نجات غریق استان که در هیچ جای ایران برگزار نمی‌شود، اشاره کنم. ما همچنین در رقابت‌های جهانی و آسیایی مدا‌ل‌آوری داشتیم و در کل بر این اساس توانستیم در ارزیابی عملکرد فدراسیون بالاتر از خیلی از هیات​های کشور قرار بگیریم که این جایگاه برای استان خوزستان بی​سابقه است. به نظرم این جایگاه کار ما را خیلی سخت کرده است و باید ضمن حفظ آن، به فکر ارتقا جایگاه​ نیز باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل​‌های بالایی که در استان داریم و همچنین حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و دید مثبت آن به هیات​های ورزشی، ​رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز در بخش برگزاری کارگاه​های آموزشی تاکید دارد که ما هم در این راستا حرکت می​کنیم.

ارسال دیدگاه