دفعات بازدید: 1,949

تاریخ انتشار: 1394/02/17 - 1:09

برگزاری یادواره ورزشی مرحوم سید نوید حجازی در بندر ماهشهر

وحید کاظمی نژاد

جشنواره ورزشی «یادواره سید نوید حجازی» در رشته های مختلف به مدت یکماه با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی عصر جنوب؛ این مسابقات در ۸ رشته ورزشی و با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و پتروشیمی بندر امام برگزار خواهد شد.

وحید کاظمی نژاد هماهنگ کننده مسابقات و دبیر هیئت پینگ پنگ شهرستان بندر ماهشهر در این باره به خبرنگار عصر جنوب در ماهشهر گفت: با توجه به نگاه مثبت خادمعلی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر  برای برگزاری این جشنواره و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی مرحوم سید نوید حجازی که از قهرمانان با اخلاق و ارزنده ی این شهرستان بود، «یادواره ورزشی سید نوید حجازی» در چهار هفته و ۸ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته اول این رقابت ها روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۴ مسابقات پینگ پنگ آقایان با حضور بازیکنان برتر استان خوزستان و قهرمانان ملی در سالن بهداشت و درمان صنعت نفت این شهر برگزار خواهد شد.

کاظمی نژاد در پایان افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری نتایج مسابقات می توانند به پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به آدرس http://irhamegani.com مراجعه نمایند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :15

  • حیات نوشادی

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    ان شاالله که یادواره سید نویدحجازی با درایت های جناب کاظمی نژاد دبیرمحترم هییت پینگ پنگ و همچنین همکاری اداره ی ورزش و جوانان و علی الخصوص شرکت و استقبال ورزشکاران ,این یادواره را همچون سال های گذشته به یاد مرحوم سید نوید حجازی زنده نگه دارند و باردیگردر امر ورزش حماسه ای نو بیافرینند.


  • سمیه دالوند

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    باسلام خدمت همه ی زحمتکشان این عرصه،مخصوصاآقای کاظمی نژادکه زحمات زیادی دراین راستا متحمل میشوندامیدوارم این جشنواره درخورنام ویاداین ورزشکارمرحوم بزرگمان باشدویادایشان همواره دراذهان زنده بماند.باتشکر


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش و از طرف خانواده مرحوم نوید حجازی از همه دوستان و همکاران محترمی که در انجام این امر مهم ورزشی همواره ما را یاری نموده اند کمال تشکر را دارم.
    یک تشکر ویژه هم از جناب کاظمی نژاد بزرگوار دارم که با وجود همه سختیها و موانع موجود،هر ساله این یادبود ورزشی را به بهترین شکل ممکن به انجام میرساند.


  • sahar

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    درود به جناب آقای کاظمی نژاد که یاد شهید حجازی رو امسال در سطح گسترده ای مدیریت میکنند،
    ما ورزشکارآن نیز به نوبه ی خود از جناب آقای کاظمی نژاد تشکر ویژه ای داریم
    که امسال علاوه بر رشته ی پینگ پنک، رشته های دیگر را نیز
    در یادبود این شهید عزیز گنجانده ست
    با سپاس و آرزوی موفقیت برای ایشون


  • امین کاظمی نژاد

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    باسلام و عرض ادب به تمامی ورزشکاران و علاقه مندان ، خصوصا پینگ پنگی های عزیز ، بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده پینگ پنگ ماهشهر و استان خوزستان جای دارد تشکر ویژه کنم از جناب آقای نوذری ریاست محترم هیئت تنیس روی میز و جناب آقای کاظمی نژاد و تمام کسانی که با حمایت و همکاری خود ،هر سال با برگزاری این یادواره ، یاد و خاطره سید نوید حجازی را زنده نگه می دارند . زنده نگه داشتن یاد و خاطره نوید حجازی نه به خاطر عناوین ورزشی ، بلکه به خاطر ارزشهای اخلاقی و ادب و انسان بودن آن مرحوم بزرگوار است ، با این کار ارزش اخلاق و ادب انسانی هر ساله به همه ما خصوصا جوانان ما یادآوری می شود که این کار فرهنگی بسیار ارزشمندیست . سپاسگزاریم


  • محمد چنگلوایی

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان بخصوص آقای ایمان کاظمی نژاد که همیشه برای شاگرداش زحمت کشیده و مثله یک دوست یا شایدم مثله یک پدر بوده واسشون منم از طرفه خودم و همه ی دوستانه پینگ پنگی ام بخاطره زحمات بدون چشم داشته آقای کاظمی نژاد تشکر میکنم و بی شک این جشنواره برگ زرینی دیگر خواهد شد در ورزش شهرستان ماهشهر با آرزوی سربلندی و موفقیت برای همه ورزشکاران♥


  • افروز سهرابی

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    درود بر حامیان و مجریان این حماسه بزرگ ورزش ماهشهر ، بی شک این مهم به یکی از بزرگترین حماسه های ورزشکاران و ورزش دوستان در سطح منطقه تبدیل خواهد شد.
    خدا قوت


  • مولود جهرمیان

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    درود و خسته نباشید خدمت همه ی دوستداران ورزش امیدوارم این جشنواره هرسال به خوبی برگزار شود.
    باتشکر از آقای کاظمی نژاد و کلیه کسانی که حامی ورزش و برگزاری اینگونه جشنواره ها هستند.


  • زرین کلاه

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    سلام ،درود و خسته نباشید به زحمت کشان عرصه ورزش
    تشکر ویژه از آقای کاظمی نژاد وهمه کسانی که یاد و خاطره چنین ورزشکارانی را زنده نگه میدارند.
    موفق و سربلند باشید.


  • سلام و با عرض خسته نباشید به اقای کاظمی نژاد بخاطر زحماتشان
    بی شک باید به داشتن مربیان فهیم و بی ادعا منطقه و متولیان برگزاری این جشنواره واقعا احسنت گفت که بدون هیچگونه چشم داشتی به برگزاری این مسابقات کمک میکنند و یاد و خاطره آن مرحوم را زنده نگه میدارند.


  • پناهی فر

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    با سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران ورزش شهرستان ماهشهر و تشکر از آقای کاظمی نژاد ، امید است با عنایت پروردگار متعال و حمایت همه مسولین ورزش شهرستان بندر ماهشهر این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.


  • مجید گلعلیزاده

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    ممنون از تلاشهای بی وفقه اقای کاظمی نژاد باید افتخار کرد به جوانانی اینچنین با علاقه و پشتکار فکر گسترس ورزش هستند.


  • درویشی

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    با سلام وسپاس فراوان از جناب اقای کاظمی نژاد بزرگوار
    که با وجود تمام سختیها و موانع موجود هر ساله با یاد اوری
    این یاد بود ورزشی یاد وخاطره ان مرحوم را زنده نگه داشته
    با ارزوی موفقیت روز افزون….


  • درویشی

    تاریخ : ۱۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    باسلام وسپاس فراوان از زحمات شما جناب کاظمی نژاد


  • نرگس توکلی

    تاریخ : ۱۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    سلام و خسته نباشید خدمت آقای کاظمی نژاد و آرزوی موفقت هر چه بیشتر جنابعالی در عرصه ی ورزش . از طرف هیات شطرنج ماهشهر بابت برگزاری مسابقات یادواره مرحوم نوید حجازی از شما تشکر میکنم امیدوارم با همکاری همه ی بزرگواران این دور از مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزارشود.


ارسال دیدگاه