دفعات بازدید: 595

تاریخ انتشار: 1394/02/19 - 18:56

تهران میزبان تمام هیجان نیمه نهایی بسکتبال

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال از فردا بیستم اردیبهشت به میزبانی تهران آغاز می شود. دو تیم صدرنشین دانشگاه آزاد و مهرام در دو روز پیاپی میزبان بازی های سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی مقابل گرگان و پتروشیمی هستند.

تیم دانشگاه آزاد که با صدرنشینی از خطر روبرو شدن با تیم های قدرتمند مهرام و پتروشیمی عبور کرد، در این مرحله با احتساب نتایج مرحله مقدماتی با نتیجه 2 بر صفر از گرگان پیش از است و به 2 برد دیگر برای رسیدن به فینال نیاز دارد.

شهرداری گرگان که بنی کوچویی یار ایرانی آمریکایی خود را هم هفته پیش از دست داد، به یک برد در دو بازی تهران نیاز دارد تا سری نیمه نهایی را به گرگان بکشاند و هواداران این تیم نیز شانس دیدن مسابقات مراحل نهایی را داشته باشند.

فینالیست ها در نیمه نهایی

تیم های مهرام و پتروشیمی که طی چهار سال گذشته پای ثابت فینال لیگ بسکتبال بوده اند، این بار برای رسیدن به فینال باید از رقیب همیشگی خود عبور کنند.

مهرام و پتروشیمی با تساوی یک-یک وارد مرحله نیمه نهایی می شوند و مهرام در دو دیدار اول میزبان است.

هنوز خبری از بازیکنان خارجی پتروشیمی به گوش نرسیده است اما قطعا ماهشهری ها که برای یک بازی مرحله مقدماتی بازیکنی مونته نگرویی را به ایران رساندند، بدون یار خارجی وارد این رقابت نمی شوند.

اکثر بازیکنان تیم ملی بسکتبال در دو تیم مهرام و پتروشیمی پخش هستند و رقابتی ملی را در این مرحله رقم می زنند. تیم مهرام حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، فرید اصلانی و سجاد مشایخی را به عنوان بازیکنان ملی پوش در اختیار دارد و تیم پتروشیمی با صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق ،محمد جمشیدی و بهنام یخچالی به عنوان یاران ملی پوش به مصاف مهرام می آید.

جذابترین رویارویی این مرحله میان حامد حدادی و صمد نیکخواه در کنار مربیان دو تیم رقم می خورد. حدادی در دیدار هفته گذشته دو تیم با 41 امتیاز و 12 ریباند آمار دبل دبل به جا گذاشت و صمد نیز با 37 امتیاز و 7 پاس گل پاسخ او را داد.

در بازگشت مهرام حاتمی به نیمکت پتروشیمی، رقابت قدیمی حاتمی و هاشمی نیز در این مرحله شکل می گیرد. مهران حاتمی در فینال سال قبل و مصطفی هاشمی در فینال لیگ ملی برنده این جدال بوده اند.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای:

یکشنبه 20  اردیبهشت

ساعت 16     مهرام – پتروشیمی

ساعت 16     دانشگاه آزاد – شهرداری گرگان

دوشنبه 21 اردیبهشت

ساعت 15:30 مهرام – پتروشیمی

ساعت 16      دانشگاه آزاد – شهرداری گرگان

  دیدار تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تنها در صورت یک برد از سوی تیم شهرداری به بازی روز پنجشنبه 24 اردیبهشت کشیده می شود اما تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران به طور قطع روز 24 اردیبهشت یک بازی دیگر در ماهشهر انجام می دهند.

گفتنی است برنده چهار دیدار از هفت مسابقه مرحله نیمه نهایی به فینال لیگ حرفه ای راه پیدا می کند.

ارسال دیدگاه